Blade Runner

Viva la Bang

VWC Moderator
Artikelnummer: 3608
Artikelnaam: Blade Runner
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 380 gram
Aantal Schoten: 21 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs : € 39,99
Voorverkoop : € 37,50
Onlineprijs : € 32,50

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Zojuist besteld, we gaan het zien op het goud echt zo mooi kruipt. Prachtige cake als hij zo uitpakt als op het filmpje.

Dit is nou een mooie cake. blijft lekker lang hangen. Prijs is ook wel redelijk. Kijken of we ergens een kartonnetje vandaan kunnen toveren:cool:

Hele mooi, zo als stand alone cake vind ik 'm (bij weinig wind) heel goed overkomen. Deze zou er wel eens kunnen komen dit jaar.

Als laatste (finale) cake van DRGN Dirty niets (niet exact hetzelfde, maar wel hetzelfde effect.

Erg mooie cake. Ben benieuwd of het bij weinig wind in de straat ook zo blijft hangen. Gaat hem wel in de smiezen houden.

Persoonlijk vind ik de nieuwe cakes van Pangu weinig spectaculair overkomen. Deze vind ik de leukste, genoeg kruit per schot, 30mm en wat variatie. Filmpje lijkt ook hier weer vertraagd qua beeld en geluid, duurt ook 30 seconden terwijl er op de cake ca. 20 seconden staat. Desalniettemin houd ik wel van een gokje en heb deze dus besteld, ik ben benieuwd.

Prachtige cake dit, goed tempo, diverse schietricjtingen zelfs nog en goed hangende dikke sterren. Even speuren waar ik dit evt kan oppikken.

Deze zaten wel in een kooi toch?
Kooi om dit karton heen, en daaromheen een omdoos?

Of is zelfs GBV nu op kooiloze tour gegaan en is de Pangu ziel volledig weg? (Beetje dramatisch I know)

Back
Bovenaan