Black Surprise

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 490
Artikelnaam: Black Surprise
Bruto Gewicht: 2125 gram
Netto Kruitgewicht: 350 gram
Aantal Schoten: 40
Effectomschrijving: 36 schots, maximaal gevulde, extra loud burst cake. Blinking sterren en knetterpeony wisselen elkaar af.
Tijdsduur: 30 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 37,50 euro
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs toegevoegd....ik moet zeggen..Dit kan zeker wel eens een topper dit jaar gaan worden. Deze cake sprong er bij mij uit qua burst en effecten en qua tempo!

de Black Surprise kreeg van mij ook een hoge waardering vanavond.
Een cake die je het wow effect bezorgt en waarbij je ouderwets uit je dak gaat.
In een moordend tempo onder zeer harde burst worden blinkers en peony,s geschoten.
De cake met verreweg de hardste burstknal van de avond.
Of heeft iemand een andere mening? .
Bij mij staat hij in ieder geval in de straat op 31 december, for sure.

Voor mij de persoonlijke topper van de avond!
Heerlijk dat geweld, in hoog tempo afwisseling tussen sier en heerlijke salutes!

Iedereen reageerde hier zeer positief op en dat is niet meer dan logisch! Prachtige bak en voor een prima prijs, deze staat met O&N ook zeker bij mij in de straat te vlammen! :D

'Wat een mooi diiiiing!'
Echt tof :) Heerlijke knallen en prachtige effecten. Een genot voor alle zintuigen :)

Wat een goede cake, prachtige effect, en de salute salvo's mogen er ook zeker zijn. Prijs is ook erg goed. Ik heb helemaal niets te klagen! :)

Als top hout hem krijgt, zit hij echt 100% zeker in men collectie! wat een mooie knallen, zeker als ik de reacties hoor :D

Die knallen komen echt goed hard over, leuk gevarieerd product wat waarschijnlijk ook in mijn collectie zal zitten.

Met deze cake is mijn keuze snel gemaakt, het effect van de eerste salvo's is daarbij mooi.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn hemel, wat een bruut freakding! Klinkt het nou zo of is ie nog bruter dan de Space Shooters? Wel ongeveer zelfde idee, maar salvo's komen ruiger over en die soort van timerain zijn ook hartstikke mooi... Wat een bak zeg, hier word ik bloedjegeil van...

Mijn hemel, wat een bruut freakding! Klinkt het nou zo of is ie nog bruter dan de Space Shooters? Wel ongeveer zelfde idee, maar salvo's komen ruiger over en die soort van timerain zijn ook hartstikke mooi... Wat een bak zeg, hier word ik bloedjegeil van...

Dat vraag ik me ook af, of hij harder is dan de space shooter

Back
Bovenaan