Black Surprise

Kan iemand dat zeggen? of hij harder of zachter ging dan de space shooters

Moeilijk te zeggen; ik heb de Space Shooters niet live gezien/gehoord.
Maar als je op zoek bent naar de hardste knal mag je aan dit rijtje nog een cake toevoegen: de bursting gold. Nog harder dan de extreme salute

:bye:

Sorry missschien ben ik een zeikerd, maar de foto doet het niet en ik zou graag ook het blokje willen zien :)

Ontopic: Heelijk blok! prijs vind ik ook niet duur voor deze prachtige cake. Komt op mijn lijstje!

Vraag me ook af of deze beter is dan de space shooters, omdat deze cake omgerekent goedkoper is als je naar aantal shots kijkt.

Mijn budget is niet echt hoog, en moet dus tussen deze 2 kiezen.

ziet er erg lekker uit deze cake
staat bij mij in iedergeval op mijn lijstje
samen met de space shooters,
een van mijn favorieten van wolff dit jaar :)

Klopt het dat in het filmpje de linkse van de twee niet helemaal doet wat hij moet doen? Ik heb het idee dat die laatste salute onderdeel had moeten zijn van het eindsalvo en nu komt-ie er nogal laat achteraan kakken. Dat is bij die rechtse niet zo, daar blaft alles er in één keer uit. Indrukwekkend!

Maar ik moet zeggen dat dit echt een prachtbak is. Grof geweld, daar hou ik van.

Oeee wat een mooie cake is dit! De knallen klinken erg goed hoor, denk dat het op film al duidelijk is dat die geen lief potje is!

Wat voor effect is het effect waarmee de cake begint eigenlijk? Vind het echt een prachtig effect.

het effect kennen we ook in de napoleon, zie hieronder

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze cake al mogen bewonderen tijdens het vuurwerk in Leiden 1 week geleden. Wat een mooie cake is dat zeg! Qua prijs vind ik hem ook reuze meevallen!

De eerste effecten die er uit komen doen mij denken aan het farfalle\tourbillion effect. Super!

Hallo wie kan me helpen? ik ben opzoek naar een dealer in de omgv van enschede die deze mooie cake verkoopt, wie kan me wat tips geven?

Al vast bedankt

Staan al meerdere op de vorige pagina's, hier nog een video van Vdrvuurwerk:

ik kende deze pot totaal niet tot op de demo. was gelijk een favoriet man wat een heerlijke pot met apparte effecten erin verwerkt. was erg mooi de salute's waren ook erg hard. gewoon een mooie cake.

hier het filmpje genomen op de demo van mantel, per 2:

Back
Bovenaan