bakero1973
VWC lid
En de Heroic Strike.
sorry maar deze echt niet..
ik heb hem net bekeken
en de Zena zit het wel in en ook groot maar minder vol en dan 1 hele cake vol en deze wordt bij de blackout afgewisseld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En de Heroic Strike.
Iets beter kijkensorry maar deze echt niet..
ik heb hem net bekeken
en de Zena zit het wel in en ook groot maar minder vol en dan 1 hele cake vol en deze wordt bij de blackout afgewisseld.
waar is deze verkrijgbaar??
is er iemand die een shop kent rond om het gooi
Zeker ik vind hem beter dan de 2014 uitvoering. Half november ga ik hem misschien bestellen. Er is namelijk nog meer moois dit jaar.![]()
even wat inside info delen: de definitieve prijzen zijn nu ook bekend voor de dealers.
en maar dat gaat leuk worden.
Voor dat geld moet je zelf komen ophalen.Zou mooi zijn wanneer het rond de 100 euro zou zijn, zoals o.a. de Cruel Traction bij diverse aanbieders kost.![]()
In China zeker![]()
Nah ja, 100 euro zou toch wel kunnen, vind dat helemaal niet zo gek hoor. Zeker wanneer je dus kijkt dat je die Cruel Traction ook voor 100 kunt krijgen. Zijn toch ook 6x25 (500grams) cakes? Natuurlijk zullen ze dit niet doen, ik zou er ook wel nog 125 voor geven hoor, ware het niet dat ik nog een Six best over heb van vorig jaar.
UPDATE: Oeps! Stomme fout van mij, lezen is ook een vak (wat ik na zoveel jaar nog steeds niet onder de knie heb blijkbaar) Ik zie nu pas dat het over de Black Out Eight gaat i.p.v. de Six best possible! Duhhh... silly me, my bad!![]()
even wat inside info delen: de definitieve prijzen zijn nu ook bekend voor de dealers.
en maar dat gaat leuk worden.
Vuurwerk zelf is duurder geworden(euro dollar), dat deze bak dezelfde prijs behoud is alleen maar positief toch ?Is dezelfde prijs als vorig jaar?:(