Black Out Eight [Uitloop 2018]

Blies de Wolff cakeboxen helemaal weg, ja het is een flink bedrag maar het leek wel een profblok. Wat was deze gisteren genieten.

zoo hee, wat een bak. complimenten voor china red! normaal gesproken heb ik nooit vuurwerk van ze maar misschien moet daar is verandering in komen. Maar dit komt allemaal rechtstreeks uit de productie?

Deze gisteren gezien
.wow wat is china red goed bezig..is dat ik geen budget meer heb maar zou hier bijna me CL voor ingeleverd

Ik lever de CT hier niet voor in. Mooie box met lekker grote boeketten dat zeker. ik vind het alleen (en misschien heb ik het mis) een beetje te veel van het zelfde.

Bij het bekijken van de films, schrijf ik hem ondertussen erbij op de lijst. Bij het zien van de prijs, baal ik ervan dat mijn budget niet toereikend zal zijn. Er gaat een China Red box komen, maar de Six Best Possible ziet er ook al top uit, dilemma! :D

Ik vind het een prachtige box.. maar voor de advies prijs vind ik hem gewoon te duur.
Mocht hij ergens voor 150 euro te koop zijn zou ik hem er zeker bij nemen!

Te duur of boven je budget? Ik denk het tweede.

199,95 euro voor 8x500 gram 30mm cakes is scherp geprijsd(zeker met euro dollar nu)! Omdat het in een keer 200 euro is lijkt het duur maar als je gaat omrekenen kom je per cake goedkoop uit. Voor 200 euro meer dan zijn geld waard als die zo is als op video!

Back
Bovenaan