Wall of Gold XXL [Uitloop 2017]

Ik ben ook erg benieuwd. Ik had namelijk het idee dat de 2014 versie XXL op de voorkant zou moeten hebben staan? Dit staat er bij mij niet op maar er staat op de achterkant wel 2014. Dit geldt voor zowel het karton dat ik van Gold en Silver besteld heb als voor de twee wall cakes die ik voor de prijsvraag meekreeg.. 42 shots 252gr NEM

Ik heb hetzelfde hier.
Had ff geïnformeerd bij Bredavuurwerk, maar daar vertelden ze me dat het de oude versies zouden zijn. Wel raar omdat er inderdaad NIET XXL op het label staat en gewoon WALL OF GOLD / ZILVER zoals op de nieuwe versie...
Ach, we zullen het wel zien over 2 daagjes. :wink:

Ik zie het nu ook ja. Luuk heeft me (destijds bij de bestelling) echter verzekerd dat het de 2014 versie is.

Ik heb hetzelfde hier.
Had ff geïnformeerd bij Bredavuurwerk, maar daar vertelden ze me dat het de oude versies zouden zijn. Wel raar omdat er inderdaad NIET XXL op het label staat en gewoon WALL OF GOLD / ZILVER zoals op de nieuwe versie...
Ach, we zullen het wel zien over 2 daagjes. :wink:

Weet ook niet of alle handelaren/personeel helemaal op de hoogte zijn van het feit dat er 3 best wel verschillende versies in omloop zijn :p

Alleen 2013 heeft een eindsalvo met brocade effect. 2014 en ook 2015 zijn alleen mines. Op verschillende sites worden echter plaatjes, beschrijvingen en filmpjes van verschillende versies tegelijk gebruikt.. Erg verwarrend wat je precies gaat krijgen.. Zeker als er blijkbaar van de 2014 versie een xxl en niet-xxl label is :bonk:

Je zou zeggen dat dit, afgaande op het label aan de achterkant waar zeer duidelijk rechtsonder 2014 vermeld wordt, ook daadwerkelijk de 2014-versie is. Wel raar dat er geen XXL op staat...

Dit was overigens destijds het antwoord van Luuk op mijn vraagjes over deze bak:
Wall of Gold XXL-> is dit de 2015 versie? de 2014, maar hij heeft wel een jaar hard lopen drogen in onze sauna-bunkers

Zojuist de nieuwe getest.
Geweldig goud.
Maar wel een fout.
Men heeft cometen i.p.v. mines gebruikt:frusty:

Maar wel geweldig om te zien.

Gr
Marchel

Zojuist de nieuwe getest.
Geweldig goud.
Maar wel een fout.
Men heeft cometen i.p.v. mines gebruikt:frusty:

Maar wel geweldig om te zien.

Gr
Marchel

Dit viel mij ook al op.
Maar ondanks dat viel hij absoluut niet tegen, net als de Sunbeam 3 welke ik ook zeer goed vond.
Dit waren mijn eerste 2 Evolution cakes, maar ik ben ervan overtuigd dat er in de toekomst nog wat meer zullen komen. :)
Ik zal later mijn straatfilm hier plaatsen.

Eddy.

Leuk ding hoor, maar de versie die ik had vond ik wel wat duur voor 25 euro. Nu lees ik dat sommigen een heel karton van de 2014 versie hebben gekocht voor 40 euro, dat is andere koek uiteraard. Nu ben ik niet van de kwantiteit, maar ik heb volgens mij wat onhandig onderhandelt :p. Heb nu 50 euro betaald voor een 2014 silver en gold, volgens mij had ik met een beetje handelsgeest het dubbele mee kunnen krijgen :bonk:

Eerste filmpje een Wall of Gold XXL gecombineerd met een Avanti cake
Tweede filmpje beter in beeld maar helaas alleen de laatste 3 salvo's :rolleyes:

Volgend jaar denk ik per 2 of 3 aangezien ik die nog over zijn van mijn kartonnetje :)

Hij was niet helemaal zoals hij had moeten zijn, maar toch vonden ik en mijn publiek dit een zeer mooie cake.

Hier mijn film van de 2015 versie. Excuses voor het wazige beeld, mijn autofocus had niet zoveel zin.

Eddy.

Bij deze cake hebben ze kometen i.p.v. mines gebruikt.
Wat is jullie mening?
Zo houden of mines erin zoals ook de bedoeling is.

gr
Evolution Fireworks

Hij was niet helemaal zoals hij had moeten zijn, maar toch vonden ik en mijn publiek dit een zeer mooie cake.

Hier mijn film van de 2015 versie. Excuses voor het wazige beeld, mijn autofocus had niet zoveel zin.

Eddy.

Back
Bovenaan