Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Citeer even wat ik ook bij de buren heb gemeld.

Deze dit jaar geschoten naast het Buurt en Brasilian assortiment.
Wat ik hier zie gebeuren in het filmpje is bij mij met de zelfde cake en nog twee andere uit het assortiment ook overkomen.

De schoten kwamen niet hoog genoeg en ik geloof dat het de blauwe cake was die bij mij echt de grootste moeite had om de lucht in te komen.
Dat werd net geen sterren koppen, maar de daken van de huizen waren wel de pineut.
Ook ging deze cake steeds langzamer schieten en doofde letterlijk halverwege uit.
Was erg blij met het reserve lont wat er tegenwoordig op zit.

Ook heb ik bij een paar cakes gezien dat er bombettes niet af gingen.

De cakes uit de het Brasilian assortiment van Pangu hadden hier geen last van en (zo is mij verteld) komen ze uit de zelfde fabriek.

Op de haperingen na durf ik het assortiment wel aan te raden met het oog op verbeteringen door Evo
Top effecten, goed gevuld, harde burst.

3 keer de 6 cakes in mijn show, per 3 geschoten. Deze knalde lekker mee zeg! Alleen cake 3 vond ik ietswat tegenvallen. Effecten waren niet hoog maar daarom lekker groot. Prima assortiment!

Toch gaan we deze aanpassen door meer lift in de tubes te gaan doen.
Er horen gewoonweg geen sterren tot de grond te komen.

Gr
Evolution Fireworks

Toch gaan we deze aanpassen door meer lift in de tubes te gaan doen.
Er horen gewoonweg geen sterren tot de grond te komen.

Gr
Evolution Fireworks

Heel goed plan. Top. Het is een topassortiment. Stuk voor stuk prachtige cakes, maar ook wij hadden t zelfde hierover op te merken.

En hier de film van ons.

Hoe het assortiment geschoten is, als ik het goed heb:
Cake 1
Cake 5 + Cake 6
Cake 3
Cake 2 + Cake 4

Ik vond het een top assortiment ! geen opmerkingen eigenlijk. die lontjes van evo zijn ook wel grappig, geen gewoon visco maar een er komen wat meer sterren vanaf.. zie je niet vaak :D

Ik vond het een top assortiment ! geen opmerkingen eigenlijk. die lontjes van evo zijn ook wel grappig, geen gewoon visco maar een er komen wat meer sterren vanaf.. zie je niet vaak :D

Dat klopt inderdaad ja, mooi zilver, flink kruitpapje erop cool :cool:

Laatst bewerkt:
Zeer benieuwd naar dit assortiment.
Verhalen films zien er erg goed uit moet ik zeggen.
Maar eens op zoek naar een dealer.

De lonten vielen mij inderdaad ook op,moet zeggen dat ze toch een stuk makkelijker aan gingen dan de "normale" visco lonten bij andere cakes.

Zo die lonten waren echt ideaal! Tijdens de show alles met een fakkel aangestoken en bij deze vloog ik er zo overheen! Hulde.

Ik vond ze ook goed,ik heb ze gewoon los geschoten en vond ze geweldig,mooie uitwerkingen en goede burst,zou ze volgend jaar zo weer nemen. Klapten bij mij wel mooi op hoogte,maar de uitwerkingen bleven lang hangen waardoor er vonken op de daken terechtkwamen.De lonten waren net als hierboven al gezegd word ideaal,goed aan te krijgen.

Top assortiment! Cake 1 was iets minder vergeleken met de rest (kleinere uitwerking), voor de rest niks op aan te merken. Cake 6 was mijn favoriet, echt prachtig dat twee kleurige goud. Effectgroten, burst en diversiteit is erg goed. Zoals al gezegd is, ze moeten wel wat hoger de lucht in. Mits de prijs weer goed is, komt deze aan het einde van het jaar er weer bij.

Citeer even wat ik ook bij de buren heb gemeld.

Deze dit jaar geschoten naast het Buurt en Brasilian assortiment.
Wat ik hier zie gebeuren in het filmpje is bij mij met de zelfde cake en nog twee andere uit het assortiment ook overkomen.

De schoten kwamen niet hoog genoeg en ik geloof dat het de blauwe cake was die bij mij echt de grootste moeite had om de lucht in te komen.
Dat werd net geen sterren koppen, maar de daken van de huizen waren wel de pineut.
Ook ging deze cake steeds langzamer schieten en doofde letterlijk halverwege uit.
Was erg blij met het reserve lont wat er tegenwoordig op zit.

Ook heb ik bij een paar cakes gezien dat er bombettes niet af gingen.

De cakes uit de het Brasilian assortiment van Pangu hadden hier geen last van en (zo is mij verteld) komen ze uit de zelfde fabriek.

Op de haperingen na durf ik het assortiment wel aan te raden met het oog op verbeteringen door Evo
Top effecten, goed gevuld, harde burst.

Te zien aan de fabrieksnummers komen ze niet uit dezelfde fabriek.

Ik had cake een van het buurtasortiment doorverbonden aan cake nr3 van fairylail

Uploaded by bolle-040

Alle jezus wat baal ik dat ik niet toch nog een setje heb meegenomen... hopen op dezelfde kwaliteit volgend jaar, ik ga er in ieder geval eentje bestellen!

Back
Bovenaan