Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch gaan we deze aanpassen door meer lift in de tubes te gaan doen.
Er horen gewoonweg geen sterren tot de grond te komen.
Gr
Evolution Fireworks
Ik vond het een top assortiment ! geen opmerkingen eigenlijk. die lontjes van evo zijn ook wel grappig, geen gewoon visco maar een er komen wat meer sterren vanaf.. zie je niet vaak![]()
Ik vond het een top assortiment ! geen opmerkingen eigenlijk. die lontjes van evo zijn ook wel grappig, geen gewoon visco maar een er komen wat meer sterren vanaf.. zie je niet vaak![]()
Zeer benieuwd naar dit assortiment.
Verhalen films zien er erg goed uit moet ik zeggen.
Maar eens op zoek naar een dealer.
Citeer even wat ik ook bij de buren heb gemeld.
Deze dit jaar geschoten naast het Buurt en Brasilian assortiment.
Wat ik hier zie gebeuren in het filmpje is bij mij met de zelfde cake en nog twee andere uit het assortiment ook overkomen.
De schoten kwamen niet hoog genoeg en ik geloof dat het de blauwe cake was die bij mij echt de grootste moeite had om de lucht in te komen.
Dat werd net geen sterren koppen, maar de daken van de huizen waren wel de pineut.
Ook ging deze cake steeds langzamer schieten en doofde letterlijk halverwege uit.
Was erg blij met het reserve lont wat er tegenwoordig op zit.
Ook heb ik bij een paar cakes gezien dat er bombettes niet af gingen.
De cakes uit de het Brasilian assortiment van Pangu hadden hier geen last van en (zo is mij verteld) komen ze uit de zelfde fabriek.
Op de haperingen na durf ik het assortiment wel aan te raden met het oog op verbeteringen door Evo
Top effecten, goed gevuld, harde burst.