Bitcoin

Zou wel willen instappen, het inscannen van je id kaart lijkt me alleen best link als dit in verkeerde handen komt. Hadden jullie hier geen moeite mee?
Als je gewoon een fatsoenlijke exchange pakt niets aan de hand. Voor aandelen is het ook nodig.

Waar is madmax met zijn grote waffel? Ik vertel jullie niks meer zoals ik zei dankzij hem.
Hij weet het toch zo goed? Beter dan andere 'die dachten het uitgevonden te hebben'

Nou ik heb lekker BTC/ETH 90% ingeruiled voor SAND/MANA en wat GALA/CRO/LRC/AVAX en daar hadden jullie flink aan kunnen cashen net als mij. Maar ik geef geen tips meer want meneer Madmax weet het zo goed en ik zou valse info spreiden :bonk: kende al Bitcoin/Crypto voordat BTC bestond maar sucess he

bizar triest dit, Man man man hoe bedoel je emotioneel achtergesteld, je bent toch geen 15 man. Ook geen enkele post in dit topic over sand/mana/gala cao etcetera dus hoop poeha gewoon zonder bewijs

bizar triest dit, Man man man hoe bedoel je emotioneel achtergesteld, je bent toch geen 15 man. Ook geen enkele post in dit topic over sand/mana/gala cao etcetera dus hoop poeha gewoon zonder bewijs

Moet ik bewijs laten zien aan een December Noob lol :bonk:
Alleen een dwaas gaat screenshots delen van wat hij bezit dus ga je gang

Als ik nu geld had dan had ik zeer zeker bijgekocht! Heel veel mensen doen nu net het tegenovergetelde en verkopen alles, nu is het juist tijd om je portfolio uit te breiden. Niet meteen al je geld erin stoppen maar met stappen. Denk dat ik nog even wacht tot eind januari, dan heb ik weer 5000 euro om te investeren en dat ga ik dan ook doen. Heb tot nu toe 15k erin zitten, wil alles HODL voor de lange termijn, ik heb namelijk heel veel vertrouwen in crypto want dit is de toekomst. Alles gaat straks digitaal, dus ook al je betalingen e.d. Dus ik vind een prijsdaling helemaal niet erg, zolang je het geld niet nodig hebt en crypto niet hoeft te verkopen. Zie het als een huis dat je hebt gekocht. Laat staan je hebt er 300k voor betaald, ga je je huis verkopen wanneer de waarde ineens daalt met 25%? nee. natuurlijk niet en het is helemaal niet erg wanneer je er toch in blijft wonen. Dus mensen, mijn advies is NIET VERKOPEN NU!

Doe me een lol, ik mag je. Houd je kruit ff droog.

Moet ik bewijs laten zien aan een December Noob lol :bonk:
Alleen een dwaas gaat screenshots delen van wat hij bezit dus ga je gang
Nee jij simpele, een bewijsje van dat jij aanstalten hebt gemaakt destijds dat je die projecten gekocht hebt op het juiste moment, niet van je bezittingen zelf. Maargoed, gebakken lucht en een hoop blabla dus, het is alweer duidelijk. Je hebt helaas tig van dit soort figuren in crypto land, let maar op, asa is niet de eerste die je zult tegenkomen als je dat wereldje induikt, ze 'kopen' allemaal altijd de bodem en 'verkopen' de top en de juiste projecten, wat een lachertje :bye:

Lees verder nog eens een keer je eerdere reactie terug, in emotioneel nuchtere toestand en reflecteer er eens op. Misschien kan het iets positiefs doen voor je emotionele ontwikkeling.

De dubbel was te easy, nu lekker de feestdagen keihard chillen. Bijkomen van 2x corona in een jaar tijd. Na de krach weer ff dubbelen. Hoop dat ik voor fallas herstelt ben. Lekker allemaal en word niet te gretig, neem genoegen met je doelstellingen.

@dion mooi dat je 41 euro hebt gepakt. Val je nog net onder de kansspelbelasting. Hoeveel blauwe brieven wil je?

@dion mooi dat je 41 euro hebt gepakt. Val je nog net onder de kansspelbelasting. Hoeveel blauwe brieven wil je?

Pik wat ben je nou voor een bullshit aan het lullen, heb het over 41k dus bitcoin in het gebied 41k gestopt:frusty:
Tip voor de volgende keer, lees eerst goed wat iemand typt voordat je er een vreselijk domme grap over plaatst:applause:

Het zijn geen korte lontjes meer maar schietlontjes, en dat in een topic waarin bijna iedereen wint.

Effe relativeren mannen, zijn genoeg mensen hun baan verloren en erger.

Als jij nou eerst eens stopt met provoceren, zijn we al een heel eind :wink:

van de week 0.4 verloren met wat scam NFT's, nu eergister weer een andere NFT gekocht voor 2 eth en inmiddels 3.5 eth waard, blijft een leuk spelletje die hele NFT/crypto wereld.

Pik wat ben je nou voor een bullshit aan het lullen, heb het over 41k dus bitcoin in het gebied 41k gestopt:frusty:
Tip voor de volgende keer, lees eerst goed wat iemand typt voordat je er een vreselijk domme grap over plaatst:applause:

Als jij nou eerst eens stopt met provoceren, zijn we al een heel eind :wink:

Is goed, je hebt helemaal gelijk.

Voor mij is t ook een klote jaar geweest.

2x KO vd corona, en nu weer gedoe rondom ouwejaar. Denk dat ik maar een vakantie ertegen aan gooi ofzo. Slim dat je met 41 bent uitgestapt.

:angel:

Mijn Luna doet het heerlijk sinds eind nov van ~40 naar 100~ dollar gegaan. Lekker hodl die handel gaat nog wel naar de 200/250 dollar en dan stap ik eruit met veelste weinig muntjes :). Dus rijk wordt ik niet ervan Maja van 25 naar 200+ dollar is altijd leuk.

Hoe kun je nou 1000 dollar van iets hebben dat gratis is?

dat heet nu een airdrop :)

gebeurde ook met ENS domains, kregen ze opeens een airdrop van een paar duizend aan ENS coins
mits je een een ENS domein had gekocht dan.

1000 dollar is nog niks, er hebben mensen voor honderduizenden gekregen, die hebben dan 11000 ETH aan swap volume gehad op opensea, ik maar 12 eth.

Mijn Luna doet het heerlijk sinds eind nov van ~40 naar 100~ dollar gegaan. Lekker hodl die handel gaat nog wel naar de 200/250 dollar en dan stap ik eruit met veelste weinig muntjes :). Dus rijk wordt ik niet ervan Maja van 25 naar 200+ dollar is altijd leuk.
Ja Luna is top, zelf helaas te vroeg uitgestapt. Op 6 dollar gekocht en het meeste tussen de 35 en 60 verkocht. Alsnog flinke winst dus mag niet klagen haha.

Back
Bovenaan