Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat heet nu een airdrop
Is dat net zoiets als gebakken lucht?
Vandaag wat gekocht weer. Iemand nog tips qua coins?
Had maanden geleden ook hier al voorspelt dat 22K tussen 4-8 maanden zou gebeuren en dat een ATH zou gebeuren. We gaan steeds meer richting die prijs vanaf 30K koop ik weer in voor langere termijn
blaaskaak vippertje![]()
met coins heb ik niet zo heel veel geluk op wat uitzonderingen na maar met NFT's daarintegen wel.
gister weer een NFT verkocht voor 4200 dollar inkoop 60.
eergister een NFT geairdropped gekregen ( omdat ik er een vasthou ) die nu 6 ETH waard is nadat de originele NFT al 14 ETH omhoog was gegaan en we al +/- 3 ETH aan andere NFT's gekregen hebben, dus dat is 23 ETH aan winst mocht ik alle NFT's verkopen, inkoop was 2 ETH dus dat was ook niet mild ongeveer 7000/7500 dollar per stuk toendertijd, echter wel het best NFT team tot nu toe ( RTFKT en Nike )
De meeste NFT's projecten die de laatste weken op de markt komen zijn wel scams/cashgrabs, zo ben ik al wel een paar eth "kwijt" geraakt aan projecten die helemaal niks meer waard zijn.
NFT's voelen voor mij nog te veel als gokken. Lastig als je er geen fatsoenlijke TA op los kunt laten. Ik zie wel echt toekomst in NFT's maar dan pas als er usecases voor zijn of unieke eigenschappen die alleen de eigenaar kan zien/horen.
NFT's voelen voor mij nog te veel als gokken. Lastig als je er geen fatsoenlijke TA op los kunt laten. Ik zie wel echt toekomst in NFT's maar dan pas als er usecases voor zijn of unieke eigenschappen die alleen de eigenaar kan zien/horen.
Thanks! Van het weekend maar is checken
Ja snap er ook nog het fijne niet van. Fysieke kunst snap ik nog wel, alleen de meerwaarde van digitale kunst in de vorm van een NFT, snap ik niet. Als je het plaatje zo g
het gaat vaak niet om het plaatje, dat is het lastige.
dat begreep ik in het begin ook niet.