Bitcoin

$SYA had je via een andere weg ook van mij :cool:. Hierbij nog een coin met hoge x potentie en geschikt voor long-term hold. Doe er je voordeel mee :biertje:.

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/exzocoin-2/
https://exzocoin.com/

Ik zou me vuurwerkvrienden nooit rommel aansmeren ;-), maar doe vooral your own research voordat je instapt.

Niet bewust misschien, maar ook jij hebt geen glazen bol. Ik zou toch voorzichtig zijn met de adviezen die je geeft. Zijn toch centen van iemand anders he, faalt het project heb jij het gedaan..

Dit soort coins zou ik nu dus never nooit instappen he, 310 procent gemaakt vanaf begin oktober, maar ieder z,n ding. Shillen blijf ik gewoon een hekel aan houden, hoeveel vertrouwen je zelf ook in een project hebt

Als je dan toch een goedkope coin wilt kopen met een zeer lage marketcap van slechts 82 miljoen en lage aantal supply van slechts 100 miljoen, dan zou ik WTC kopen, dit is het soort coins dat ik zelf zoek en er wel een gokje aan wil wagen. Bestaat al sinds 2018 en ATH was $38 en kost op dit moment slechts $1. Gewoon 100 euro kopen en lekker laten staan, is 1 compound minder, je wordt er niet echt armer van maar heeft wel potentieel. Dit is geen financieel advies en ook niet de bedoeling om jullie te overtuigen om het te kopen maar slechts een voorbeeld van een betere optie dan zomaar coins kopen waar er miljarden van zijn, die snel even op de markt zijn gekomen om dan straks in de vergetelheid te verdwijnen.

heb je een reden waarom je WTC ( Waltonchain ?) aanraad behalve de prijs ???
want het is bekend dat het gewoon chinese scam coins zijn, net zoals CPChain.

been there, done that.

de enige die ik eventueel aan zou raden op dat vlak is Vechain.

Als je naar de technische plaat van WTC/BTC kijkt zou ik er ook ver van weg blijven. Al hele lange tijd in een downtrend, bodem keihard verloren en nu al ruim een jaar in compressie met meer druk naar beneden dan omhoog. Ik kan geen enkele conformatie op de chart vinden dat hij naar boven gaat. Enige potentie die ik zie is er een trade op maken van maximaal 20%. Maar met dit dunne volume zou ik me er niet aan branden. Er zijn veel veiligere opties met in potentie veel meer rendement.

Sowieso, als iets minder presteert dan Bitcoin moet je het links laten liggen. Bitcoin is altijd de veiligere optie. Daarom dus ook altijd naar de chart tegenover de BTC kijken.

Waar is madmax met zijn grote waffel? Ik vertel jullie niks meer zoals ik zei dankzij hem.
Hij weet het toch zo goed? Beter dan andere 'die dachten het uitgevonden te hebben'

Nou ik heb lekker BTC/ETH 90% ingeruiled voor SAND/MANA en wat GALA/CRO/LRC/AVAX en daar hadden jullie flink aan kunnen cashen net als mij. Maar ik geef geen tips meer want meneer Madmax weet het zo goed en ik zou valse info spreiden :bonk: kende al Bitcoin/Crypto voordat BTC bestond maar sucess he

Joh als jullie allemaal zo goed bezig waren en dus met gemak multimiljonair, dan had je allang een advocaat betaald voor de rechtzaak tegen de staat. Dat is dan immers wisselgeld.

Hoop opgeblazen lucht hier.

Waar is madmax met zijn grote waffel? Ik vertel jullie niks meer zoals ik zei dankzij hem.
Hij weet het toch zo goed? Beter dan andere 'die dachten het uitgevonden te hebben'

Nou ik heb lekker BTC/ETH 90% ingeruiled voor SAND/MANA en wat GALA/CRO/LRC/AVAX en daar hadden jullie flink aan kunnen cashen net als mij. Maar ik geef geen tips meer want meneer Madmax weet het zo goed en ik zou valse info spreiden :bonk: kende al Bitcoin/Crypto voordat BTC bestond maar sucess he

Het zit je nogal hoog of niet :frusty:

Volgens mij had ik al aangegeven dat dat mijn laatste reactie zou zijn. Doe lekker je ding verder...

Zo jij bent stoer, je wilt wel erg graag waardering he.

Ik heb werkelijk zelden zo,n blaaskaak meegemaakt, sorry dat ik het zeg.
Maak anders even een speciaal kopje voor jezelf aan waar we kunnen klappen voor je:bonk:

Met je ik kende Bitcoin al voor het bestond, ik heb een hoop gekkies meegemaakt, maar jij spant de kroon toch wel:frusty: Nog ff en je beweerd dat je Satoshi Nakamoto bent

Voor de rest in dit topic excuus voor m,n toon, maar tis wat het is.
Zal de rest van me frustratie wel voor me houden...

Stoer man al die praat achteraf.....blijf hier gewoon lekker weg !

"kende al Bitcoin/Crypto voordat BTC bestond"
heel hard gelachen ook :bonk:

Wauw, wat ben jij geweldig zeg. :applause:

Ik zit met wat speelgeld in de crypto. Als ik dat geld kwijt raak is het jammer maar financieel kan ik dat makkelijk missen.

Laatste tijd niet erg actief er mee bezig.

Heb wat Luna en o wat baalde ik toen die opeens op 4 euro stond en ik niet kon bijkopen (is nu ruim 30) anders had ik 100 Luna erbij gekocht. Maar dat is crypto als als als ;). En daarom zit ik met speelgeld erin.

Verder nog wat Btt en Dodge voor de lange termijn want wie weet ;).

Kennis van mij doet het voor zijn werk en die kan er goed van leven. Doet dan ook Day traden en dan direct met tien duizenden euro's. Grappig om te zien hoe hij het doet maar niks voor mij.

Zit er al een paar jaar in met wat speelgeld. 3 Jaar geleden wat waves gekocht voor euro per stuk. Begin dit jaar leuke winst mee behaald. Verkocht voor 15 per stuk en eigenlijk nog te vroeg verkocht helaas. Dat geld heb ik weer in andere crypto gestoken waardoor ik met m'n investering van 100 euro nu ongeveer op 1600 zit (ook een paar keer wat microwinsten uit laten betalen tussentijds) maar je moet er een beetje geluk mee hebben dat nou net de munt door het dak knalt die je ooit voor weinig heb gekocht. Kijk maar naar sand en mana. Vorig jaar nog te koop voor een paar centen. Nu rond de 5 euro waard. Had je toen 100 Euro erin gelegd dan had je nu 10000.Maarja dat is altijd de koe in z'n kont kijken achteraf.

Als ik nu geld had dan had ik zeer zeker bijgekocht! Heel veel mensen doen nu net het tegenovergetelde en verkopen alles, nu is het juist tijd om je portfolio uit te breiden. Niet meteen al je geld erin stoppen maar met stappen. Denk dat ik nog even wacht tot eind januari, dan heb ik weer 5000 euro om te investeren en dat ga ik dan ook doen. Heb tot nu toe 15k erin zitten, wil alles HODL voor de lange termijn, ik heb namelijk heel veel vertrouwen in crypto want dit is de toekomst. Alles gaat straks digitaal, dus ook al je betalingen e.d. Dus ik vind een prijsdaling helemaal niet erg, zolang je het geld niet nodig hebt en crypto niet hoeft te verkopen. Zie het als een huis dat je hebt gekocht. Laat staan je hebt er 300k voor betaald, ga je je huis verkopen wanneer de waarde ineens daalt met 25%? nee. natuurlijk niet en het is helemaal niet erg wanneer je er toch in blijft wonen. Dus mensen, mijn advies is NIET VERKOPEN NU!

Zou wel willen instappen, het inscannen van je id kaart lijkt me alleen best link als dit in verkeerde handen komt. Hadden jullie hier geen moeite mee?

Back
Bovenaan