Tunderking
VWC lid
Een vriend van me had een link doorgestuurd en daar stond het in

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heb laatst gemaild met witte tenten verhuur in eemnes (ook importeur van het Marijn vuurwerk dus ook van de Binkies) om hoogte te krijgen over de 'nieuwe' Binkies (veranderingen). kreeg een snelle reactie met goed nieuws. ik heb natuurlijk wel eerste gevraagd of ik het mailtje hier mocht plaatsen. dit was de reactie;
F
''Hallo ......
je zit bij de goede persoon, wij zijn tenslotte de importeur van de Binkies. Ze zijn zelfs een klein beetje harder dit jaar, dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Ook zie je het effectje nauwelijks. we hebben 3 keer gewonnen bij de rechter maar om verdere ritten naar de rechtbank te voorkomen hebben we er een heel klein (1 korrel) ster effect in gedaan.
dus geen zorgen.
Gr. ......''
zoals rickardus in post 420 al reageerd op jou, welke je het goedkoopst bij jou in de buurt aan kan komen.Asian of Binkie?![]()
Jammer dat de nieuwe binkies niet zo verspreid verkocht worden als de oude..
Zijn niet super veel winkels volgens mij die deze dit jaar hebben..
De 2013-versie van de Binkie is in Duitsland getest naast die van 2010 en ze gaan nog harder.
Wauw meen je dit serieus.
Zijn dit verhalen of echt betrouwbaar.
Als dit zo is is dit echt geweldig nieuws