Binkie [Uitloop]

Zijn in Groningen ook nog te krijgen zover ik weet, zie ze gewoon nog mooi in de webshop staan. alleen helaas 4 euro per pakje. (was goedkoper)

heb laatst gemaild met witte tenten verhuur in eemnes (ook importeur van het Marijn vuurwerk dus ook van de Binkies) om hoogte te krijgen over de 'nieuwe' Binkies (veranderingen). kreeg een snelle reactie met goed nieuws. ik heb natuurlijk wel eerste gevraagd of ik het mailtje hier mocht plaatsen. dit was de reactie;

''Hallo ......

je zit bij de goede persoon, wij zijn tenslotte de importeur van de Binkies. Ze zijn zelfs een klein beetje harder dit jaar, dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Ook zie je het effectje nauwelijks. we hebben 3 keer gewonnen bij de rechter maar om verdere ritten naar de rechtbank te voorkomen hebben we er een heel klein (1 korrel) ster effect in gedaan.

dus geen zorgen.

Gr. ......''

heb laatst gemaild met witte tenten verhuur in eemnes (ook importeur van het Marijn vuurwerk dus ook van de Binkies) om hoogte te krijgen over de 'nieuwe' Binkies (veranderingen). kreeg een snelle reactie met goed nieuws. ik heb natuurlijk wel eerste gevraagd of ik het mailtje hier mocht plaatsen. dit was de reactie;
F
''Hallo ......

je zit bij de goede persoon, wij zijn tenslotte de importeur van de Binkies. Ze zijn zelfs een klein beetje harder dit jaar, dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Ook zie je het effectje nauwelijks. we hebben 3 keer gewonnen bij de rechter maar om verdere ritten naar de rechtbank te voorkomen hebben we er een heel klein (1 korrel) ster effect in gedaan.

dus geen zorgen.

Gr. ......''

Jo gozer bedankt voor het plaatsen van je maail.

Ach, maakt mekaar allemaal niet veel. Als je ze vlak na mekaar afsteekt zal de Binkie waarschijnlijk een tikkie harder zijn, maar ik zou gewoon gaan voor degene die je het minste geld kost.

Haha ja vond ik ook (: Haha chill had ik dat maar, wat vind jij nou van die Binkies? zijn ze echt hard hard? voor Nederlandse knallers?

Jammer dat de nieuwe binkies niet zo verspreid verkocht worden als de oude..
Zijn niet super veel winkels volgens mij die deze dit jaar hebben..

Back
Bovenaan