Binkie [Uitloop]

Aangezien ik alle singleshots op de Nederlandse markt heb getest.
Kan ik concluderen dat de Binkie de hardste singleshot mortier is.
Binkie heeft dus zijn concurrent de Flower Thunder verslagen van Breeschoten Kruiterij.

Top dingen.

-Grouver-

Oke dat valt dan zeker mee. :wink:
Had verwacht na zo'n "grootsucces" dat ze de prijs zelfde zouden maken als de rest van de single-shots van andere merken.

Ja dit had ik ook wel verwacht maar de witte blijft laag qua prijs. Dit doen ze al een aantal jaar en dat bevalt me wel :D:D

Kwaliteit /prijs van de binkies is nat super met die doffe dreun, begrijp niet waarom er nog asian thunders / shocs / thunderkings bestaan!!!!!

Oke dat valt dan zeker mee. :wink:
Had verwacht na zo'n "grootsucces" dat ze de prijs zelfde zouden maken als de rest van de single-shots van andere merken.

Zodat iedereen dan toch denkt ach kan ik ook ander spul voor halen ;) Nee Marijn pakt het gewoon slim aan ;) Goed spul voor lage prijs :)

Die prijs stijging maakt niks uit is het helemaal waard, niet dat ik er 3 euro voor ga betalen want samen met 5 andere vrienden worden het toch al snel 3 karton binkies :D:D dus zal de prijs wel iets naar beneden gaan (hoop ik)

De filmpjes zien er goed uit en slechts 3 euro voor 6 stuks? Komen ook een paar doosjes van op mijn lijstje. Begin ik nu als Fred te klinken?:cool:

Binkie in de Ardennen.

Van een goede freak vriend heb ik twee Binky´s gekregen.
1 Binky heb samen met een andere freak getest in een bosrijke omgeving.
Van de knal was ik ondere de indruk.
Ook van de echo.

De tweede heb ik gisteren afgestoken in de Ardennen.
Van de knal was ik weer zeer van onder de indruk en de echo was zeer mooi te noemen.

Ik ben wel overtuigd door de Binkies.
Ik ga er dan ook wat van bestellen, voor oud en nieuw.

Indrukwekkend spul.

En ik wil hierbij de freak vriend bedanken voor de mooie cadeaus.
Bedankt!

Weet iemand of ze deze verkopen bij Games and Gadgets B.V. in Hoofddorp? Website ligt eruit dus heb geen idee. Is namelijk nog een stukje rijden

Och, hoe heb ik oud en nieuw kunnen doorkomen met andere single shots en denken dat die hard gaan?! Deze dingen zijn magnifiek!
Prachtige groene gloed, snoeiharde knal, flinke flits, ge-wel-dig!

Voor mij is dit DE singe-shot, vergeleken met een shock van Wolff, deze gaan beduidend veel harder!

Ik sluit mij qua vergelijking volledig aan bij de vorige poster. Shocks gaan zeker minder hard dan de Binkies.

Echt een geweldig product dit

Ik heb ze ook gekocht
Khad er net nog 1 afgestoken , eerst een mooie groene komeet daarna een harde knal.
En wat iemand al zij van de echo.. die hoor je heel goed :)

och och wat een heerlijke dingen zijn dit toch hehe. de hele dag binkies lopen stoken en de knal blijft gewoon hard!

Vanavond 337 binkies doorgelont in oplopend tempo, ben benieuwd:D

och och wat een heerlijke dingen zijn dit toch hehe. de hele dag binkies lopen stoken en de knal blijft gewoon hard!

Vanavond 337 binkies doorgelont in oplopend tempo, ben benieuwd:D

ben benieuwd naar het filmpje.

wat een geweldig product is dit zeg. echt werkelijk zo hard als nitraten.

Back
Bovenaan