Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed nieuws voor de freaks. Want de prijs zal dit jaar gewoon €3,- blijven.
Verkoopt elk Marijn vuurwerkpunt deze binkies?
Ja meestal wel. Het is ook niet wijs als een vuurwerkwinkel dit product niet verkoopt, want het is echt een hardloper!!!
Stoere knallers die verkochten ze,maar de hardloper binkie weer niet.
Wil je er zeker van zijn dat je Binkies krijgt dan kun je ze het beste via een dealer kopen die ook op de site van Marijn staat. Dealers die niet op de site staan hebben een beperkte voorraad. Het kan dus goed voorkomen dat de binkies binnen notime op zullen zijn bij deze verkooppunten en dat je dus een vervanger krijgt. Hou hier rekening mee wil je niet teleurgesteld thuis komen!
Gerwin, ik heb je wijze raad opgevolgd en zo kwam ik via de site van Marijn bij Vuurwerkland Steenbergen terecht. En wat schetst mijn verbazing: geen Binkies!! (wel een gigantische 2" mortier van 12,50 euro, maar daar was ik niet naar op zoek).
Het kan toch niet zo zijn dat Steenbergen die bestseller niet meer wil verkopen? Of zijn de Binkies nog maar beperkt leverbaar? Kan iemand me geruststellen??