Binkie [Uitloop]

De thunderking verleden zeker kort maar krachtig wat was dat genieten, toen de de binkie op de markt kwam zeker genieten!

Laatst bewerkt:
Bij de dealer bij mij in de buurt(vuurwerktilburg) was een pakje vorig jaar al 3.75!! Ik vond ze zelf te duur, maar toen een van mijn buren ze afstak in de vooravond was het toch echt prachtig. Pas als zo'n dingetje omvalt zie je ook hoe ver die schiet. Hij ging letterlijk heel de straat door. De klap was tussen de flats misschien wel wat feller maar ik zou het zo voor illegaal aanzien. Echt een topper!!

2 jaar geleden had ik ze voor het eerst en had ik 40 doosjes en ik was der zo tevreden over dat ik me vorig jaar 1 karton heb besteld :D en mijn dealer is de doos ook nog komen brengen :P en dit jaar ga ik me 2 kartonnen halen en mijn broertje en een vriend willen ook allebij 1 karton en ehb al met mijn dealer er over gesproken:D .

ik raad ze iedereen aan in plaats van de thunderking of aftershock .

maar ze hebben gelukkig wel vanaf vorig jaar een verbetering want 2 jaar terug zat de lont helemaal tegen het mortiertje aan geplakt en kon je ze stuk voor stuk los punniken

gr mitch

Laatst bewerkt door een moderator:
Die binkies zijn gewoon een topproduct.
Afgelopen jaar menig pakje erdoorheen gejaagd.
Dit jaar 100% zeker weer in mijn collectie.

Karton is gewoon 72 * 3 euro oftewel €216. Of je extra korting krijgt hangt van de dealer af waar je het koopt ;)

Xena in Ede verkocht vorig jaar geen Binky's.
Of ze stoere knallers verkochten weet ik niet.
Misschien weet Jawe dat wel.

haha TenJ, bij het huis van mn ex filmpies opnemen?(A);) echt goed spul dit, dit jaar denk ik ok mar ff wat pakkies van dit super mooie spul halen!

Wil je er zeker van zijn dat je Binkies krijgt dan kun je ze het beste via een dealer kopen die ook op de site van Marijn staat. Dealers die niet op de site staan hebben een beperkte voorraad. Het kan dus goed voorkomen dat de binkies binnen notime op zullen zijn bij deze verkooppunten en dat je dus een vervanger krijgt. Hou hier rekening mee wil je niet teleurgesteld thuis komen!

Wil je er zeker van zijn dat je Binkies krijgt dan kun je ze het beste via een dealer kopen die ook op de site van Marijn staat. Dealers die niet op de site staan hebben een beperkte voorraad. Het kan dus goed voorkomen dat de binkies binnen notime op zullen zijn bij deze verkooppunten en dat je dus een vervanger krijgt. Hou hier rekening mee wil je niet teleurgesteld thuis komen!

Gerwin, ik heb je wijze raad opgevolgd en zo kwam ik via de site van Marijn bij Vuurwerkland Steenbergen terecht. En wat schetst mijn verbazing: geen Binkies!! (wel een gigantische 2" mortier van 12,50 euro, maar daar was ik niet naar op zoek).
Het kan toch niet zo zijn dat Steenbergen die bestseller niet meer wil verkopen? Of zijn de Binkies nog maar beperkt leverbaar? Kan iemand me geruststellen??

Gerwin, ik heb je wijze raad opgevolgd en zo kwam ik via de site van Marijn bij Vuurwerkland Steenbergen terecht. En wat schetst mijn verbazing: geen Binkies!! (wel een gigantische 2" mortier van 12,50 euro, maar daar was ik niet naar op zoek).
Het kan toch niet zo zijn dat Steenbergen die bestseller niet meer wil verkopen? Of zijn de Binkies nog maar beperkt leverbaar? Kan iemand me geruststellen??

Binkies zijn wel tekoop bij steenbergen. Moet je naar het kopje overige vuurwerk gaan. pagina 2 en dan de één na onderste. Succes met bestellen :p :)

Na alle positieve reacties op het forum, heb ik deze ook een aantal doosjes (15) aangeschaft.
Vanavond (stiekum) eentje getest en wat gaan deze dingen hard zeg. Ik had echt niet verwacht dat er zo'n harde knal zou komen uit een NL product.

Echt een topper dus.

Back
Bovenaan