Big Shots

Deze zijn toch 50mm? De boeketten lijken me niet zo heel groot daarvoor. Het had net zo goed 25mm of 30mm kunnen zijn.

Waren oke voor die 25 euro gezien wat andere grote single shots kosten. Echter, een ging wel omhoog maar gaf geen effect. De jaarwisseling ervoor had ik er een die helemaal los zat in de buis. Die durfde ik niet af te steken en maar onderdompeld in water en daarna weggegooid.

Ik wilde deze single shots bestellen, maar na goed gekeken te hebben naar beelden twijfel ik nu. Ze staan te koop voor zo een 19 euro. Doen of niet? Twijfel echt.. had in mijn hoofd dat dr effecten groter waren, maar op de beelden lijkt dat toch niet echt zo...

hier dezelfde gedachten en vraag mij daarom ook af of deze net zo presteren als de Junk en Eccentric shots? ik vind ze op de video's ook niet heel goed overkomen.

hier dezelfde gedachten en vraag mij daarom ook af of deze net zo presteren als de Junk en Eccentric shots? ik vind ze op de video's ook niet heel goed overkomen.

De effecten zijn minder groot. Misschien gaan ze ook wat hoger, waardoor het vooral optisch is. Voor het geld toch leuke dingen!

Heb al 20 jaar geen single shots gehad maar met het aankomende verbod toch maar doosje bestellen. Op pyroblom zn film komen ze toch wel erg lekker over . Burst is wel lekker . Tis meer een hebben dingetje

Inderdaad lijken ze qua uitwerking wat kleiner dan bijvoorbeeld The Junk. Omdat het dit jaar zomaar de laatste mogelijkheid kan zijn dat zulke grote single shots aangeschaft kunnen worden, hebben wij deze er toch bijgenomen (op aanraden van :wink:).

Zo'n hele set met diverse uitwerkingen is wel mooi om te hebben. Op Youtube staat ook een filmpje van de bekende Ruben. Daar komen ze wat ons betreft mooi op uit. Dat was voor ons het laatste zetje.

Uuh 2 inch??? En nog groot op de doos ook nog??? Naja niet heel veel voor betaald dus maakt verder niet uit, maar vind dit best lachwekkend. En eigenlijk niet helemaal netjes:shy:

WhatsApp Image 2019-12-28 at 15.08.39.jpg

Back
Bovenaan