Big Shots

Vandaag mijn setje opgehaald, op de video zag het er al goed uit en voor 20 euro vind ik het goed te doen. Dingen zijn lekker groot, net zo groot als de Kung Fu. Kruitgewicht is 38 gram per Single Shot.
image1.jpg

Laatst bewerkt:
Waren jammergenoeg niet geleverd bij orthen. Magoe heb nu 2 pakken kung fus meegekregen dus prima!

hmmm,ik heb ze de 30e wel gewoon meegekregen daarow. vond het leuke dingen, sommige effecten kwamen erg mooi uit de verf, maar sommigen ook weer wat minder. de kung fu's daarentegen waren echt alle 3 toppers!

Ik heb ze ook gehad en vond het een leuke set voor die prijs, omgerekend 2,50 euro per stuk is prima te doen. Wel zijn niet alle effecten even groot en laat de kwaliteit van de buizen wat te wensen over (veel lijmresten). Maar voor deze prijs niks te klagen, alleen die knal op de grond is zijn geld al waard.

hier is de video die ik er van heb gemaakt inderdaad voor 19,99 goed te doen! En afwerking is wel drama er waren er genoeg die scheef zaten.

Deze komt dit jaar niet binnen. We hebben hem zelf afgekeurd omdat hij te hard ging (>120db). Het kan zijn dat winkels nog voorraad hebben, deze verkopen ze dan uit.

Jammer! Maar is kijken of ze nog ergens in de buurt zijn.

Je bent niet de eerste, en ik kan je de conclusie nu al vertellen.
Maar dat zal ik niet doen; wil geen spelbreker zijn....

Mag wel hoor, het gaat mij met name niet zozeer om de uitwerking maar om de knal in de lucht, kan zo genieten van de galm op een rustige stille lucht;). Deze aangeschaft vanwege de lading en hopelijk een lekkere knal. Zolang de knal goed is ben ik tevreden haha.

ik heb ervaring met beide (op mijn yoututbe kanaal staan de video's) Ik vind die pangu zeker goede single shots alleen de prijs waarvoor ik ze dit jaar zie (19,25) kan je beter big shots hebben (19,99) zijn ook hele goede single shots alleen heb je er voor die prijs 8 ipv 3

Back
Bovenaan