Big Shots

Hoe presteerde deze nieuwe versie??

Wij hebben de oude batch en de nieuwe batch naast elkaar en tegelijkertijd vanaf 2 posities vergeleken. Hier de minste verwachtingen van alle F3 single shots en bij een enkele bleek dit ook te kloppen. De nieuwe batch was bij, laten we zeggen, 5 van de 8 stuks beter dan de oude qua boeket en burst. Deden bij 2 of 3 van de 8 stuks weinig onder voor de andere F3 shots (hebben alle merken in meervoud afgestoken)

IMG_20191231_213957.jpg

Ik was hier eigenlijk positief door verrast. Heb ze een paar jaar terug gehad en was toen niet heel enthousiast maar nu voor een mooi prijsje meegenomen.

Er was zoals hierboven gezegd wel wat verschil onderling maar ze zijn stuk voor stuk beter dan wat het ooit was. Een enkeling kwam zoals Ronnie al zegt aardig dicht in de buurt van de grotere singleshots.

Prijs / kwaliteit vond ik echt top!

Hier ook de nieuwe oranje zwarte doos. Prima dingen. Wel kleinere effecten dan de gevestigde orde als Eccentric en Ball Python. Maar voor de prijs en de maat de beste in zijn soort mijj inziens.

Hier ook de nieuwe oranje zwarte doos. Prima dingen. Wel kleinere effecten dan de gevestigde orde als Eccentric en Ball Python. Maar voor de prijs en de maat de beste in zijn soort mijj inziens.

Ze deden het idd nog best goed, zaten er 2 of 3 tussen die echt een stuk minder waren. Maar ook zeker een paar die goed meekunnen met de rest (grote)

Ik heb een vergelijking gemaakt van maar liefst 15 verschillende F3 Singleshots.

De Big Shots vond ik een leuk betaalbaar setje. ik heb er geloof ik €15 voor betaald en voor dat geld heb je 8 leuke singleshots..

Big shots zijn te zien vanaf: 00:43

Ja dat heb ik ook gedaan... ben nu wel voorzien voor de komende jaren :). Soms moeten we gewoon creatief zijn

Afgelopen jaarwisseling had ik ook een doos hiervan meegenomen. De nieuwe versie, met oranje/zwarte doos. erg leuke dingen, maar ze halen het echt niet bij de Kometenbomben of Ball Python. Ach, wat maakt het ook uit. Deze zijn toch allemaal verboden :cry:

Back
Bovenaan