Big Momma [COMPOUND]

Helaas niet perfect doorgelont bij de vuurwerkdemo van vuurwerkzoetermeer. Blijft een mooie bak en zeker geen spijt dat deze op me lijst staat dit jaar. Probeer 'm wel perfect door te lonten waardoor het meer een 'woow' effect opleverd.

De box zelf is prima, alleen jammer dat hij niet zo soepel verloopt. Maar je kan hier wel goed zien dat de effecten grote prima is!

De box zelf is prima, alleen jammer dat hij niet zo soepel verloopt. Maar je kan hier wel goed zien dat de effecten grote prima is!

Ik ben het op zich wel met je eens dat hij niet perfect vlotjes loopt hier, maar ik ben toch echt wel blij deze in de collectie te hebben nav je filmpje. Echt flinke boeketten en mooie afwisseling.
Kan wel eens een toppertje worden wat mij betreft.

K vraag me alleen even af wat de afstand tot de cake was. Is nauwelijks af te leiden uit het filmpje. Twijfel gevalletje deze bak. Echt overtuigd heeft dit artikel mij nog niet.

Ben er niet geweest, maar lijkt mij toch ook zeker wel rond de 60 meter. Dikke prima dus deze bak! blij dat wij hem besteld hebben.

ik heb de big momma ook al besteld.:handsup:
Na de filmpjes gezien te hebben.
nog even wachten en dan is het kijken
of hij de centen echt waard is.:p

Vind hem op de film van pyrofreak96 toch wel heel mager.. En dat voor 100 euro. Ik heb nu ipv de big momma ; Pamela, king cobra en de splitonium. Lijkt mij meer ''spektakel opleveren''. Maar mensen die hem in het echt gezien hebben kunnen me wss wel corrigeren?

Is op 60meter afstand...vergelijk in dat andere filmpje maar met andere cakes,voor 25,- per cake echt geen miskoop.Als jezelf iets wilt samenstellen,bv -Splitonium-King Cobra-Pamela-met de Down Under(forbidden love)als finale,wel iets duurder,vergeet ook niet producten zoals de Imperial Blink of Palm King van Broekhof,met twee imperials blink heb je een mooie blinker thema.

Of Double Fury(vuurwerkvisie) met de king cobra en Pamela of Down Under,zoveel keuze,haha

Maar zelf heb ik de Big Momma ook besteld,plus andere combis............

Ligt het aan mij of stopt de 2e cake er op de helft mee (op het filmpje van Raider)? Die met dat rood en groen. Verklaart ook waarom ie niet goed loopt. Vind em wel mooi trouwens!

Ik denk dat hij in de straat niet tegen zal vallen! :) Lekker gevarieerd en onderscheid zich qua effecten wel enigszins van de andere doorlontboxen.

Ik denk dat hij in de straat niet tegen zal vallen! :) Lekker gevarieerd en onderscheid zich qua effecten wel enigszins van de andere doorlontboxen.

Maar is het de moeite waard om deze te halen ipv de pamela, king cobra, splitonium en watch this van pyroshopper?

Erg blij dat ik er eentje besteld heb voor een leuk prijsje. Was gister erg mooi, lekker tempo erin.

Een Big Momma, mooist in HD:

Jammer dat het om salvo's gaat. Schoten achter elkaar trok mij juist aan in deze cake. Met oud en nieuw eens kritisch kijken hoe hij het doet in de straat.

Ik denk dat het verstandiger was geweest als ze er 25 schoten per cake van hadden gemaakt..
Dan hadden ze het productfilmpje werkelijk kunnen leveren.
Maar toch ben ik blij met mijn 2 boxen.

Deze topper dan uiteindelijk toch maar besteld omdat helaas de GOE niet door kon gaan. Met een mooie voorverkoop korting van 10% heb ik er maar 89.95 voor hoeven betalen.

Back
Bovenaan