Big Momma [COMPOUND]

Staat op de lijst om op 14 december geschoten te worden in Lopik en als het goed is is deze er dan ook!

Gaat helaas toch niet lukken... uitverkocht bij Lesli!

Laatst bewerkt:
Leuk datail trouwens, de doos is open te scheuren.. Er zit rondom een geperforeerd stuk wat je eruit kan trekken zodat je alleen de bodem met een klein opstaand randje overhoudt. Zo komen de lontjes vrij en is dit een stuk gebruiksvriendelijker.

Misschien inderdaad even een YT-hickup? Voor alle zekerheid een poging 2:

Ik heb gisteravond tijdens de Winkeliersdemo een nieuw filmpje gemaakt waar deze keer één exemplaar werd ontstoken:

Kijk deze ziet er goed uit en die andere filmpjes lijkt het erg klein.
Hoe kan dat nou ik ga enorm twijfelen.

Een rammer a la 4 seasons.

@aasamember, iedereen filmt weer op een andere wijze, sommige staan er verder van af en sommige staan er vlak onder. In de straat zal deze box het vast goed doen.
Volgende week maandag wordt deze geschoten op de demo in Zoetermeer, dus er zullen vast weer nieuwe filmpjes komen.

Hij was gisteren te zien op de demo van onrust te drouwenermond
Mooi blok tempo had iets sneller gemogen

Er zal vast wel iemand filmpjes gemaakt hebben op de demo van onrust te drouwenermond, anders is er maandag nog eens kans.

Is echt een heerlijke cake, deze is dus ook gewoon besteld! ik vind prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

De big Momma is een geweldige bak en ik heb deze ook in mijn collectie zitten.

Jij hebt 'm dezer dagen al vaker gezien begrijp ik? Zo jammer dat veel van de boxen (op de Garden na) nauwelijks geschoten worden op de demo's.
Het klinkt misschien heel gek, maar die demo's van de importeur zelf aan het begin van het seizoen vertrouw ik nooit zo ivm samples en dergelijke...We've seen it before.:bonk:

heb hem zelf geschoten en moet zeggen zag er goed uit had iets sneller gemogen maar helemaal niet verkeerd

Vandaag gezien op demo Hubo Geleen. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Dit is een echte topper! Grote maar vooral zeer mooie effecten.

Back
Bovenaan