Big Momma [COMPOUND]

@Blup ik zou voor nog iets meer contact punten zorgen van de twee lonten zodat ze over de gehele lengte elkaar aanraken. Dan ben je een stuk zekerder dat het afgaat.

Hier mijn creatie met nog wat karton en alu folie voor eventuele vonkoverslag, maar dat is denk ik niet per se nodig:
Big momma doorgelont-1.jpg
Big momma doorgelont-2.jpg
Ik heb er nog een stukje roze wasaq langs gelegd zodat er een minimale vertraging inzit, maar zonder is ook prima.
Big momma doorgelont-3.jpg
Het overige lont moffel ik altijd een beetje terug zodat het onmogelijk is dat het niet aangaat.
Big momma doorgelont-1-2.jpg
En voor de vonkoverslag/ neerslag voor de zekerheid weer een beetje folie
Big momma doorgelont-4.jpg

Mijn complimenten voor dit scheurrandje. Erg slim gemaakt, handig natuurlijk als je de volgende cake aan moet steken :D

Bij mij is het doorlonten inmiddels ook gelukt.
Ik heb alle lonten middels 2 tie rips met elkaar verbonden, moet genoeg zijn.

Ik heb er twee in de collectie. Bij één heb ik cake 4 (D momma) vervangen door een Silver Salute.
Even lekker knallen op het laatst!

Hey gaste,
Ik heb er ook twee gehaald en heb ze net gelont en de gedachte was/is om na cake D door te gaan naar een volgend project maar nu heb ik per ongeluk de spare los getrokken. Heb m er weer voorzichtig in gedaan en vastgezet met wat tape maar ik vroeg mij af of dit nog wel een beetje knap gaat werken.
Bedoel, het is gelukkig bij de laatste cake gebeurt maar de bedoeling is wel dat de vlam overslaat ofcourse..

Hey gaste,
Ik heb er ook twee gehaald en heb ze net gelont en de gedachte was/is om na cake D door te gaan naar een volgend project maar nu heb ik per ongeluk de spare los getrokken. Heb m er weer voorzichtig in gedaan en vastgezet met wat tape maar ik vroeg mij af of dit nog wel een beetje knap gaat werken.
Bedoel, het is gelukkig bij de laatste cake gebeurt maar de bedoeling is wel dat de vlam overslaat ofcourse..

Moeilijk te zeggen, maar ik denk dat het wel goed gaat. Mits je het lont weer zo ver mogelijk terug gedaan hebt.

Idd ik heb het ook al tig keer gehad dat ik t lontje eruit trok ... iedere keer
dat ik t lontje terug gedaan had werkte het gewoon ....

Had er twee tegelijk geschoten en bij eentje gingen alle cakes tegelijk, was niet de bedoeling maar des te bruter om te zien. Film volgt zsm

gister deze box afgestoken, geweldige boeketten! gister ook wat zenaboxen (mayem, golden willow en nog wat) van mijn broer gezien maar deze vind ik boven die boxen uitsteken.

Mooie box hoor,alles ging hier mooi achter elkaar af zonder vertraging,had de lontjes geknoopt met tyreraps.

Wat een geweldige cakebox was dit, alles verliep precies zoals het moest.
Brede effecten met een harde burst. Het was voor mij het topstuk samen de Zena Mayhem en ik heb genoten.

Volgende jaar misschien wel weer!

Leuk blokje, helaas wel wat vertraging tussen de cakes ,maar dat zal wel aan mij liggen hehe :).
Alleen een beetje jammer dat er in de straat verderop net 2x de BS-120 werd geschoten....

Back
Bovenaan