Big Bum *NIEUW 2025*

Sample of niet, deze kwam heel zwak over op de demo. Nu is dat wel op een open schietveld en behoorlijke afstand dus het zal mij niet verbazen als het in de straat alleszins meevalt en een prima budget bakkie blijkt te zijn. Desalniettemin plaats ik deze wel in de categorie 13 in een dozijn stookvoer.

Een, als je eronder staat kan het best wel eens meevallen. Vind die 300 + 400 shots total display ook altijd matig op demo’s. In de straat zijn ze meer dan prima!

Sample of niet, deze kwam heel zwak over op de demo. Nu is dat wel op een open schietveld en behoorlijke afstand dus het zal mij niet verbazen als het in de straat alleszins meevalt en een prima budget bakkie blijkt te zijn. Desalniettemin plaats ik deze wel in de categorie 13 in een dozijn stookvoer.
Eens. Kan mee vallen in de straat inderdaad maar 80 shots voor nog geen 4 tientjes.. dan moet je ook niet te veel verwachten denk ik.

Aan dat geklets over samples doe ik niet mee.

Over deze compound.... de Bumbum viel me enigszins tegen. Jammer. Had wel wat meer van een hardcore 20mm bakje van Rubro verwacht. Was ie te vochtig, maandagochtend exemplaar of gewoonweg niet zo goed? Voorlopig een nee, tot het tegendeel wordt bewezen.

Back
Bovenaan