Big Bum *NIEUW 2025*

Ben ondertussen wat blokjes/compounds verder, en heb nu wat meer vergelijk (want het eerste blokje/compound van de avond lijkt altijd net even wat heftiger dan hij misschien is), maar hij blijft voor mij nog altijd beduidend beter dan ik had verwacht, zeker de kwaliteit vd effecten. Burst is niet de aller hardste, maar toch lekker fel en geeft voldoende spreiding.

Wat denk ik ook hielp was het iets hogere tempo, denk door iets snellere/strakkere salvo’s, wat hem nog net ietsje intenser maakt.

Hmmm, ik vind dit exemplaar veel zwakker over komen dan hoe ik mijn exemplaar ervaren heb; burst lijkt duidelijk minder fel, spreiding is zeker minder, schiet rommeliger dan mijn exemplaar (minder strakke salvo’s en soms deels door elkaar) en duidelijk minder goed uitgewerkte effecten dan wat ik ervaren heb; minder volle effecten, kortere brandtijd en ogen rommeliger uitgevoerd.

Een duidelijk voorbeeld zijn de “falling leaves/fishes” in jouw video op 0:16; het zijn er maar een handje vol en voordat je kans krijgt te zien zakken, wordt er al weer een ander effect doorheen geschoten.

Bij mij kwam het vrij nauwkeurig overeen (in aantal en zichtbaarheid) als in de productfilm op 0:24:

Begin mij bijna af te vragen of er meerdere batches zijn?!

Bij mij was hij ook steengoed, stond er echt van te kijken aangezien ik er niet zulke hoge verwachtingen van had....

Hmmm, ik vind dit exemplaar veel zwakker over komen dan hoe ik mijn exemplaar ervaren heb; burst lijkt duidelijk minder fel, spreiding is zeker minder, schiet rommeliger dan mijn exemplaar (minder strakke salvo’s en soms deels door elkaar) en duidelijk minder goed uitgewerkte effecten dan wat ik ervaren heb; minder volle effecten, kortere brandtijd en ogen rommeliger uitgevoerd.

Een duidelijk voorbeeld zijn de “falling leaves/fishes” in jouw video op 0:16; het zijn er maar een handje vol en voordat je kans krijgt te zien zakken, wordt er al weer een ander effect doorheen geschoten.

Bij mij kwam het vrij nauwkeurig overeen (in aantal en zichtbaarheid) als in de productfilm op 0:24:

Begin mij bijna af te vragen of er meerdere batches zijn?!
Voor dat geld was het een heel leuk product, niet verwacht uit dat kleine compoundje. Film kan ook anders overkomen omdat mijn vrouw wel even dacht om van filmstand 1x ineens naar 0,5x te gaan om het volledig op beeld te krijgen. Dat was ook de laatste keer dat ze mocht filmen 🤫🤣

Voor dat geld was het een heel leuk product, niet verwacht uit dat kleine compoundje. Film kan ook anders overkomen omdat mijn vrouw wel even dacht om van filmstand 1x ineens naar 0,5x te gaan om het volledig op beeld te krijgen. Dat was ook de laatste keer dat ze mocht filmen 🤫🤣

Ik wil ook echt niet zeggen dat het (ook in jouw geval) geen goed product is voor het geld, zeker niet!

Ik ben alleen gewoon enorm verbaasd hoe groot het verschil is met wat ik ervaren heb bij mijn exemplaar.

Laat ik het zo zeggen: ik had op voorhand verwacht een exemplaar te krijgen zoals in jouw video en had ik voor mijn aanschaf volledig mee kunnen leven. Ik was juist stomverbaasd een kwaliteit te krijgen, welke ik nooit realistisch had geacht.

Zeg dit absoluut niet om jouw exemplaar af te kraken of om je rottig te laten, maar ik ben gewoon erg verbaasd over zo’n groot verschil!

Back
Bovenaan