Stuifie
VWC lid
Ieder zijn smaak maar ik kan bijna niet geloven dat dit gister een sample was.. zou heel zielig zijn gezien de prestatie vergeleken met de rest.En bedankt he.... nou ik zou zeggen bestellen die big bum
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ieder zijn smaak maar ik kan bijna niet geloven dat dit gister een sample was.. zou heel zielig zijn gezien de prestatie vergeleken met de rest.En bedankt he.... nou ik zou zeggen bestellen die big bum
![]()
Eens. Kan mee vallen in de straat inderdaad maar 80 shots voor nog geen 4 tientjes.. dan moet je ook niet te veel verwachten denk ik.Sample of niet, deze kwam heel zwak over op de demo. Nu is dat wel op een open schietveld en behoorlijke afstand dus het zal mij niet verbazen als het in de straat alleszins meevalt en een prima budget bakkie blijkt te zijn. Desalniettemin plaats ik deze wel in de categorie 13 in een dozijn stookvoer.
22mmDeze week deze besteld.
Ik kom er in januari ff op terug of wat we/ik op de winkeliers demo heb gezien hetzelfde boxje is.
Misschien als ik zin heb leg ik de 2 videos wel ff naast elkaar..
80 schoten 25 mm 1000 gram kruit voor deze prijs is het gewoon een prima stookaaf box lijkt mij
Das eerder een kleine bum
Is een dubbele compound. Die Gigawatt 500 is wel een serieus grote cake die op de foto er bovenop staat. En zoals je ziet is de dummy van de Big Bum minstens 2x zo breed. Dus voor 5 tientjes is het nog best wel een redelijk grote doos. Voor die prijs, en daar gaat bij sommige winkels nog wat vanaf, kun je ook geen megadoos verwachten natuurlijk.Kleine doos ook?