Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje van de hele demo kun je in het demo Rubro topic vinden. Filmpje van herder vriend maar aan wel van de hele demo. Ergens in het begin. Op filmpje komt deze bak niet sterk overDeze gefilmt gisteren?
En ook nog een sample, dus presteert ook nog eens veel minder inderdaad de straat. Dan is 25 nog veelGewoon prima voor de €40-45 die waar ik hem voor zie staan
ok even rustig aan met sample roepen om elk product wat rubro produceert... De prestatie hiervan gaf geen enkele reden om te beweren dat dit een sample isEn ook nog een sample, dus presteert ook nog eens veel minder inderdaad de straat. Dan is 25 nog veel
twannes maakt deze compounds zelf, dus hij kan het wetenok even rustig aan met sample roepen om elk product wat rubro produceert... De prestatie hiervan gaf geen enkele reden om te beweren dat dit een sample is
Je suggereert wel snel sample dit en dat.. maar onderbouwt het niet helemaal.En ook nog een sample, dus presteert ook nog eens veel minder inderdaad de straat. Dan is 25 nog veel
Meeste wat werd geschoten was een sample zoals je zelf ook kon zien denk ik ... big bum wat her ook was, was echt zeer matig helaas.Je suggereert wel snel sample dit en dat.. maar onderbouwt het niet helemaal.
Klopt en helemaal die burst op een open veld gewoon onmogelijkMeeste wat werd geschoten was een sample zoals je zelf ook kon zien denk ik ... big bum wat her ook was, was echt zeer matig helaas.
Heb je bewijs dat het samples waren?Meeste wat werd geschoten was een sample zoals je zelf ook kon zien denk ik ... big bum wat her ook was, was echt zeer matig helaas.
Heb jij bewijs dat het geen samples waren ?Heb je bewijs dat het samples waren?
Ik denk ook dat het geen zuivere koffie was maar om dat in allemaal topics te gaan verkondigen terwijl het vermoedens zijn is bijzonder dom natuurlijk. Het zal niet de eerste keer dat ons Twan zijn mondje voorbij praat wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.Heb jij bewijs dat het geen samples waren ?![]()
Dit dus. Mensen lopen vermoedens rond te schreeuwen alsof het feiten zijn, en vwc is een echokamer dus nu maakt iedereen zich wijs dat het feitelijk isIk denk ook dat het geen zuivere koffie was maar om dat in allemaal topics te gaan verkondigen terwijl het vermoedens zijn is bijzonder dom natuurlijk. Het zal niet de eerste keer dat ons Twan zijn mondje voorbij praat wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.
al doende leert men![]()
![]()
En bedankt he..Ik denk ook dat het geen zuivere koffie was maar om dat in allemaal topics te gaan verkondigen terwijl het vermoedens zijn is bijzonder dom natuurlijk. Het zal niet de eerste keer dat ons Twan zijn mondje voorbij praat wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.
al doende leert men![]()
![]()