Big Bum *NIEUW 2025*

Ik denk ook dat het geen zuivere koffie was maar om dat in allemaal topics te gaan verkondigen terwijl het vermoedens zijn is bijzonder dom natuurlijk. Het zal niet de eerste keer dat ons Twan zijn mondje voorbij praat wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.

al doende leert men :bonk: :biertje:
Dit dus. Mensen lopen vermoedens rond te schreeuwen alsof het feiten zijn, en vwc is een echokamer dus nu maakt iedereen zich wijs dat het feitelijk is

Ik haak maar even in op deze discussie in een artikel topic. Deze discussie heeft twee gezichten, het ene gezicht is al veelvuldig aan bod gekomen; het gebruik van samples en of je dat moet willen. Ik wil toch ook even de andere kant benoemen. Het betreft een besloten winkeliersdemo. Een niet publiek toegankelijke demo om de winkeliers een eerste indruk te geven van de (nieuwe) producten om zo tot een samenstelling van hun assortiment te komen. De winkeliers weten best dat hier veelvuldig samples worden gebruikt, zij krijgen immers nog (na) leveringen tot ver in december. Rubro heeft op deze praktijk ook echt geen patent, al maken ze het af en toe wel erg bont. Het gebruik van samples wordt voor mij persoonlijk pas een probleem als bij demo's voor consumenten samples worden geschoten. Dan gaat het immers pas om de verkoop aan de consument en wordt het puur bedrog. Sample gebruik bij winkeliersdemo's is er al sinds jaar en dag, velen zullen dat beamen. Niets voor niets wordt hier altijd geadviseerd bewezen producten te kopen. Dus, maak zelf een inschatting van het risico en kom tot een afweging of je een niet-bewezen product zijn geld waard is. Volgens mij is het inmiddels wel duidelijk dat er samples worden geschoten bij winkeliersdemo's.

Ik denk ook dat het geen zuivere koffie was maar om dat in allemaal topics te gaan verkondigen terwijl het vermoedens zijn is bijzonder dom natuurlijk. Het zal niet de eerste keer dat ons Twan zijn mondje voorbij praat wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.

al doende leert men :bonk: :biertje:
En bedankt he..😜 .. nou ik zou zeggen bestellen die big bum🫶

Back
Bovenaan