Big 19

Ze waren zeer goed de harde burst was er goed waardoor de boeketten groot waren. Je werd er helemaal door omringt. De big 19 is niet meer zoals hij eerder was. Hierdoor zat er niet zo veel variatie meer in qua effecten. Maar als de actie volgend jaar weer zou zij zou ik ze zeker weer kopen.

Hier 3 stuks doorgelont.. Welke precies heb ik niet bijgehouden. Begint met 1 en dan volgen er 2.

Aangezien ik een 24mm groothoeklens op mn fototoestel heb en er toch redelijk wat vanaf stond, kun je wel inschatten hoe groot de effekten waren (eigenlijk net zo groot als de goede cakes van de Hydra serie). Harde burstknal ook.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als Valk ze volgend jaar weer heeft tegen een goede prijs (rond 10tje per stuk), dan neem ik er zo weer een karton van

Ik heb hier ook één serie van, ben benieuwd hoe hij presenteerd tegenover het Buurtassortiment em Extreme Salute.

Vanavond zullen we het zien!

Hier even op terug komen, tegen mijn verwachtingen in was deze iets minder dan de Extreme Salute, vond de boeketten iets groter overkomen.

Mijn favorite uit deze serie is de Black Hole, deze dan ook per 2 geschoten en dit was prachtig, erg mooi uitgewerkte effecten.

Als ik deze nog ooit voor zo'n prijsje kan meepakken zal dat zeker gebeuren. :)

Hier 3 stuks doorgelont.. Welke precies heb ik niet bijgehouden. Begint met 1 en dan volgen er 2.

Aangezien ik een 24mm groothoeklens op mn fototoestel heb en er toch redelijk wat vanaf stond, kun je wel inschatten hoe groot de effekten waren (eigenlijk net zo groot als de goede cakes van de Hydra serie). Harde burstknal ook.

movie

Als Valk ze volgend jaar weer heeft tegen een goede prijs (rond 10tje per stuk), dan neem ik er zo weer een karton van

Deze zijn echt het zelfde als de 6-19 super bakken dus.:)

Hier even op terug komen, tegen mijn verwachtingen in was deze iets minder dan de Extreme Salute, vond de boeketten iets groter overkomen.

Mijn favorite uit deze serie is de Black Hole, deze dan ook per 2 geschoten en dit was prachtig, erg mooi uitgewerkte effecten.

Als ik deze nog ooit voor zo'n prijsje kan meepakken zal dat zeker gebeuren. :)

Welke versie van de extreme salutes had je als ik vragen mag?

Super spul.
GroteFoto-ETKOVTDN.jpg

Via de kartonvoordeel van Valk gehaalt, dat is dan de versie van Wolff voor zover ik weet.

Vanwaar die vragen? Vond jij ze minder dan de Big 19?

Nee ben gewoon geinteresseerd wil dit jaar weer een karton 19 shots cakes.Ben dus een beetje aan het kijken wat nou de beste keus is.

Toppers waren dit! Ik had de 2010 Wolff versies van Valk gekregen (iedereen volgens mij).
Helaas niet op de film terecht gekomen zag ik...

2x Big 19 hier gehad.

1 woord: Geweldig! Harde klappen, grote boeketten. Top vuurwerk!

Via de kartonvoordeel van Valk gehaalt, dat is dan de versie van Wolff voor zover ik weet.

Vanwaar die vragen? Vond jij ze minder dan de Big 19?

De big 19 was van wolf, maar was de ES bij Valk niet van Vuurwerktotaal? Deze werd tot het assortiment toegevoegd nadat de big 19 uitverkocht waren?

Voor mij ook van belang, eind dit jaar wil ik dit soort cakes weer hebben!

De ES van Valk waren van VuurwerkTotaal en die waren MEGA!
Ik zelf had ze gekregen ipv de Big 19, maar had wel wel Big 19 besteld, voordat ze uitverkocht waren. Maar was geen probleem toen ik ze zag presteren hahaha.

Als de prijs van dit assortiment niet gestegen is, kan je beter een karton van de big 19 nemen dan de super 6-19.

Dan kom je nog stukken goedkoper uit, effecten zijn hetzelfde.

Weet iemand dat, of de prijs van dit assortiment ook gestegen is?

De big 19 is toch niet meer in productie? De hele space collectie is opgehouden met bestaan. Dus als je ergens nog een kartonnetje op de kop kan tikken voor een mooie prijs, direct doen. En laat mij het ook even weten, ik wil er net als vorig jaar wel weer een paar :D

De big 19 is toch niet meer in productie? De hele space collectie is opgehouden met bestaan. Dus als je ergens nog een kartonnetje op de kop kan tikken voor een mooie prijs, direct doen. En laat mij het ook even weten, ik wil er net als vorig jaar wel weer een paar :D

Oh ja kom er net dus ook achter dat hij niet meer geproduceerd word.

Back
Bovenaan