Big 19

Ik denk het niet want de uitwerkingen lijken dan wel veel op elkaar maar je kan ze ook nemen want dan knal je gewoon verschillende door elkaar heb je sowieso variatie en grote boeketten en vele harde bursts. Maar ja daar ben je ook vuurwerkliefhebber voor...

Even iets heel anders.. Wie ben jij? ik kom namelijk ook uit Elburg :) De stardust van de big 19 is trouwens een hele mooie bak!

Klopt dit zijn de oude versies, het is mij alleen nog niet duidelijk of het nu inderdaad de uitwerking heeft van de ES of de super 6-19.
Ik hoor ook verhalen dat het gewoon nog de oude welbekende zijn die bijvoorbeeld valk nog verkoopt.

Klopt dit zijn de oude versies, het is mij alleen nog niet duidelijk of het nu inderdaad de uitwerking heeft van de ES of de super 6-19.
Ik hoor ook verhalen dat het gewoon nog de oude welbekende zijn die bijvoorbeeld valk nog verkoopt.

Dat hoorde ik dus ook, zou wel tof zijn om die oude te hebben, daar heb ik ze eigenlijk voor gekocht. Rene heeft op het forum namelijk gezegd dat het filmpje klopte dat op hun site staat en dat is de Space Collection. Ben benieuwd.

Lijkt me sterk want die oude versie wordt al jaren niet meer gemaakt. Die Big 19 van vorig jaar waren ook productie 2010 als ik mij niet vergis. En wat minder van kwaliteit als de originele Big 19. Al weet ik niet hoe die in het echt presteerden, film komt overduidelijk uit China en is gepimpt.

Heb vorig jaar 3x karton Big 19 van Wolff gehad. Gekocht bij Valk. Was productie 2010. Ook had ik 2 karton Extreme salute van Barely legal. Gekocht bij Slooijer. Deze hadden beide dezelfde effecten en óók dezelfde effecten als de 6-19 van Dynasty als ik kijk naar mijn filmpjes en de filmpjes die in het topic staan van de Dynasty 6-19. Volgens mij is het allemaal hetzelfde...

Die pakketen van wolff hebben allemaal dezelfde effecten inderdaad.
Die van vuurwerktotaal zijn wel weer anders.

Vandaag een kartonnetje van besteld omdat de ES op waren bij Valk. Hoop dat ze minstens net zo goed zijn als de ES, die had ik namelijk vorig kaar en die bevielen me goed!

Back
Bovenaan