Big 19

Die productie film had ik natuurlijk al gezien. Dus pas ik mijn vraag wel aan.
Dus zijn er mensen die nog een STRAAT filmpje hebben van de originele big 19?

Onderaan de productie film zie je toch t-1 staan en dan zie je steeds per pot een andere aanduiding verschijnen.

Dat is niet wat ik bedoel, de Extreme Salutes zijn genummerd met een code, B1 t/m B6. Dus ik zou graag willen weten welke ES omlabeling is van de cakes uit Big 19.

Bijvoorbeeld:
B1 - Oeeo Space
B2 - Space Warp
enz..

Zo kan ik adhv de straatfilmpjes van de ES kijken hoe ik mijn projecten in elkaar ga zetten. Omdat van de Big 19 maar weinig goede filmpjes te vinden zijn.

Is het nu duidelijk? :)

Lekker filmpje!
Ik denk dat ik die 2 in V shape zet en dan nog een Black Hole in het midden.
Wordt weer lekker knutselen:D

Ik ga me ook helemaal uitleven met 12 cakes van de Big19 in combinatie met 8 golden rain cakes. Ik wil er ook nog een paar lekkere dreun cakes van Hardix bij hebben.

Dat is niet wat ik bedoel, de Extreme Salutes zijn genummerd met een code, B1 t/m B6. Dus ik zou graag willen weten welke ES omlabeling is van de cakes uit Big 19.

Bijvoorbeeld:
B1 - Oeeo Space
B2 - Space Warp
enz..

Zo kan ik adhv de straatfilmpjes van de ES kijken hoe ik mijn projecten in elkaar ga zetten. Omdat van de Big 19 maar weinig goede filmpjes te vinden zijn.

Is het nu duidelijk? :)

Oeeo space = Deep Space ;)

Ik ga met uitleven met 24 cakes van de Big 19 :) zal ze denk ik per 4 gaan schieten.

Als ik jou was, zou ik ze allemaal in w shape zetten.
Houd je van elke soort 1 over. Die kun je dan eventueel nog los afsteken of verwerken in een rap tempo project:p

Ik zelf verwerk er ook een aantal in W shape, op een goedkope manier flink geweld:D

Als ik jou was, zou ik ze allemaal in w shape zetten.
Houd je van elke soort 1 over. Die kun je dan eventueel nog los afsteken of verwerken in een rap tempo project:p

Ik zelf verwerk er ook een aantal in W shape, op een goedkope manier flink geweld:D

Zal niet gebeuren, ik hou namelijk van I shape en van een volle lucht :bye:

Ik heb een heel karton. Ik mis alleen de t6 sunburst. Daarvoor in de plaats heb ik 4x t2 space warp. Is de sunburst een mooie cake of kan ik die wel missen? Anders ga ik even terug naar de winkel.

Bij vuurwerkHelmond leek dit wel een giga hype!
Sjonge jongen de eerste dag al uit verkocht.
2e dag kregen we ze weer aangeleverd/
Nou ze hebben da avond niet mee gemaakt.
Heb er zelf ook meteen een paar mee genomen.
ben benieuwd of deze van wolf nogsteeds de B&W kwaliteit hebben,

Ik heb hier ook één serie van, ben benieuwd hoe hij presenteerd tegenover het Buurtassortiment em Extreme Salute.

Vanavond zullen we het zien!

Back
Bovenaan