Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Ik heb hier ook één serie van, ben benieuwd hoe hij presenteerd tegenover het Buurtassortiment em Extreme Salute.
Vanavond zullen we het zien!
Hier 3 stuks doorgelont.. Welke precies heb ik niet bijgehouden. Begint met 1 en dan volgen er 2.
Aangezien ik een 24mm groothoeklens op mn fototoestel heb en er toch redelijk wat vanaf stond, kun je wel inschatten hoe groot de effekten waren (eigenlijk net zo groot als de goede cakes van de Hydra serie). Harde burstknal ook.
movie
Als Valk ze volgend jaar weer heeft tegen een goede prijs (rond 10tje per stuk), dan neem ik er zo weer een karton van
Hier even op terug komen, tegen mijn verwachtingen in was deze iets minder dan de Extreme Salute, vond de boeketten iets groter overkomen.
Mijn favorite uit deze serie is de Black Hole, deze dan ook per 2 geschoten en dit was prachtig, erg mooi uitgewerkte effecten.
Als ik deze nog ooit voor zo'n prijsje kan meepakken zal dat zeker gebeuren.![]()
Welke versie van de extreme salutes had je als ik vragen mag?
Tuurlijk mag je dit vragen, ik had een karton gedeeld met Damianus, zelf heb ik niet gecontroleerd uit welk jaar ze kwamen, misschien Damian wel.
Was dit wel gewoon de versie van wolff? of van vuurwerktotaal.
Via de kartonvoordeel van Valk gehaalt, dat is dan de versie van Wolff voor zover ik weet.
Vanwaar die vragen? Vond jij ze minder dan de Big 19?
Via de kartonvoordeel van Valk gehaalt, dat is dan de versie van Wolff voor zover ik weet.
Vanwaar die vragen? Vond jij ze minder dan de Big 19?
De big 19 is toch niet meer in productie? De hele space collectie is opgehouden met bestaan. Dus als je ergens nog een kartonnetje op de kop kan tikken voor een mooie prijs, direct doen. En laat mij het ook even weten, ik wil er net als vorig jaar wel weer een paar![]()