Beste product van 2012 !!! [WINNAAR]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heavy Legend Delicious Thunder Finale Editionen normale. Voor die prijs is dit echt de beste cake die op de markt te krijgen is.

Wolff - Resistance

Topbak! wel wat aan de prijs voor een 19 schots cake, maar het is lang geleden dat een enkele nederlandse cake een grijns van oor tot oor op mijn gezicht wist te toveren.

Voor een nieuwe buget cakeje verbaasde mij het meest Psycho Mania van Zena (Vuurwerkvisie). Het beste product moet ook de beste prijs hebben en ik vind Garden of Eden net te duur om het als "beste product" te benoemen.

Ik ga toch mijn stem nog uitbrengen.

Ik ga voor de Salute Cake 1/ In Shock.
Met kop en schouders de beste knalcake in Nederland. Wat een knallen kwamen daar vanaf!

Qua sier kom ik er gewoon niet uit, dus ik ga ook voor de cake die mij het meest opviel qua effect in Nederland; de Salute 1 / In Shock.

Incredible Venus van Royal.
Wat een bakbeest.
Dikke boeketten,lekkere burst en een ziekelijk goede finale.

eervolle vermelding voor nummer 2 : Killer Instinct Rubro .
Breed groot hard en precies wat ik er van verwachte.

eervolle vermelding nummer 3:
Immortal Gold Rubro Pracht van een cake met een goede tijdsduur en de salvos maken dit geheel af.
Toch wel een kanttekening is dat ik niet het wowgevoel had als bij de demofilms.

3 van mijn favoriete nieuwe producten waren de Royal Thunder Smoke, Fuego en de Incredible Venus.
Royal Thunder Smoke valt dan af omdat de kwaliteit niet optimaal is. (blindgangers, bombettes die op de grond vallen, etc.)

Fuego en Incredible Venus blijven dan over.
En dan kies ik voor de Incredible Venus van Royal, vanwege het spektakel wat deze cake geeft.

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan