Beste product van 2012 !!! [WINNAAR]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk omdat ik weer prachtige producten heb gehad, zoals de fuego, Thunder Smoke, Delicious thunder, silver salute en at once.
Toch gaat mijn stem uit naar de Shock Syndrome, echt een prachtige cake.

De royal thunder smoke kan in mijn ogen nooit op 1 eindigen, de kwaliteit van het product was daar gewoon te slecht voor, gewoon echt heel gevaarlijk.

Mijn lijstje.

Overdag vuurwerk.
Thunder smoke van Royal fireworks.
De loving war (of hie ie tegenwooridg heet) van Lesli

Nacht vuurwerk.
De ready to rumble van Rubro, wat een vette bak von ik deze zeg!
De Panter van Wolff, is een blijft mijn persoonlijke favoriet.
De shock 1 van Schuurmans, wat een klappen komen er van deze cake zeg, niet mormaal.
De gekleurde tails, vond ik ook mooi er van.
O ja de Fuego van Wolff, hij doet mij erg denken aan de Vette marja.

Verklaar je nader?
Ik vond ze ehuh niet gevaarlijk.

Lees het topic hier en op fpm maar eens.

Ik had 2 pakjes en bij 3 kwam de bombette gewoon terug naar beneden om enkele tellen later gewoon te ontploffen op de grond, lekker als er veel mensen op straat staan :S. En dit is bij heel veel mensen het geval geweest.

Lees het topic hier en op fpm maar eens.

Ik had 2 pakjes en bij 3 kwam de bombette gewoon terug naar beneden om enkele tellen later gewoon te ontploffen op de grond, lekker als er veel mensen op straat staan :S. En dit is bij heel veel mensen het geval geweest.

Heb de Royal thunder smoke al doorgelezen.
Gelukkig gingen ze bij mij op 1 blindganger na allemaal goed.
Maar ze moeten er wel naar kijkn en aanpassen, want het is wel linke soep zo.

De cakes die mij deze jaarwisseling het best zijn bevallen:
- Alcatraz/Avalanche Wolff
- Spider King Rubro
- Ready To Rumble Rubro
- Split Decision Rubro
- Rock The Show Rubro

Als ik er toch 1 moet kiezen: de Alcatraz/Avalanche van Wolff

Marijn - Hoogmoed

Als de royal thunder smoke de kwaliteit constant was stond deze voor zeker op 1 en maak er dan aub een 100 shots blok van.

Mijn stem gaat naar : rubro immortal gold.

Het was genieten toen ik deze schoot,was door die cake even het slechte weer vergeten.

Garden of Eden - Royal Fireworks

Kijk toch eens wat een beauties!

(Overigens; Beste knalcake: In Shock Salute Cake 1 van Schuurmans!)

Bijlagen

• 2xGOE.jpg
    2xGOE.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 0
De Royal Thunder Smoke is erg goed en bij mij zelf is er geen een bombette op de grond geklapt. Allemaal netjes in de lucht. Maar het product wat ik het beste vindt is de Zena NL Shock Syndrome! Wat een cake man, perfecte crackling mine met zeer goede blinking willows!

Delicous thunder van Rubro. Redelijk mooi label. Vond de knaller prima en bij het doorlonten van de 'normale' en 'final edition' heb je gewoon een prachtige knalcake met oplopend tempo van singel shot naar 3x salvo naar één bak geweld. En dan dit alles voor €25,- kortom Prijs/Kwalitiet verhouding is uitstekend.

Tuurlijk vind ik de Garden of Eden, Six-Elements, Immortal Gold ook pracht blokken, maar omgerekend naar de prijs voor ieder cake die hier n verwerkt zit, vind ik persoonlijk van dit soort blokken de prijs die je ervoor betaald t.o.z. van de effecten die ervoor krijgt te veel. Lont een Buurtassortiment compleet door en je hebt naar mijn mening voor de helft van geld ook een leuke 'doorlont' bak.

Garden of Eden.
Voor de prijs die ik heb betaald (€ 126,65) vind ik het een zeer goed presterend product.
Grote effecten en een harde burst! Dit samen met het zeer mooie tempo maakt het voor mij de topper van 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan