Beste product van 2012 !!! [WINNAAR]

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 Seasons van Rubro

wat een geweld en prachtige boeketten! :) Zoals zinkfanaat al aangaf, een heerlijke Rambak!

6 elements was ook een heel mooi ding!
en de Mega Maxi van China red wist ook iedereen te verbazen! wat een tempo!
Fuego's van Dynasty waren ook prachtig. wat een heerlijke dreunen geven die singleshots bij het lanceren in zon smalle straat.

mmm moeilijke keuze...
immortal gold, event 4 seasons, garden of eden, buurt assortiment.
ook de ES2.0 gehad maar elke pot van het buurt assortiment vond ik vele malen beter. de immortal gold was gewoon een zeer goeie cake met mooie gouden effecten. de garden of eden was ongelofelijk vet. afwisseling in effecten en kleuren, goed tempo. maar mijn keuze gaat toch naar de event 4 seasons, ook afwisseling in effecten maar wat het bij deze box af maakt is toch wel het ongelofelijk heerlijke tempo. effecten waren ook groter dan welke potten dan ook (behalve die van het buurtassortiment die waren vergelijkbaar)

het is voor mij dus de event 4 season's

Geen grote cake namelijk:

De Imperial Blink van Broekhoff!

Wat een mega grote boeketten kwamen uit dit kleine potje zetten. Met daarbij nog eens mooie blinkers ook! :)

Voor mij toch wel de Immortal gold echt een top bak, ik schoot er 2 tegelijk maar ze waren gewoon net zo dik als mijn 100s jorge blokken!,

Zena cakebox! Wat een geweldige bak voor een mooie prijs. Hopen dat die volgend jaar niet heel veel duurder wordt.

Royal Thunder Smoke!

Jarenlang hebben we gevraagd om leuke daylight producten, en nu is 'ie er voor een mooi prijsje!

De 3 producten die mij echt verbaasd hebben over de heerlijk grote boeketten:

- China by Night
- Killer Instinct
- Spider King

Toch kies ik qua prijs/kwaliteit voor de Imperial Blink. Wat een ziek grote boeketten zeg! Per 2 geschoten, maar wat een geweld uit zo'n klein ding zeg! Later in mijn showtje gingen er maar 2 van de 4 af helaas, ik had ze graag nog per 4 willen zien. Volgend jaar gewoon per karton :D

De 3 producten die mij echt verbaasd hebben over de heerlijk grote boeketten:

- China by Night
- Killer Instinct
- Spider King

Toch kies ik qua prijs/kwaliteit voor de Imperial Blink. Wat een ziek grote boeketten zeg! Per 2 geschoten, maar wat een geweld uit zo'n klein ding zeg! Later in mijn showtje gingen er maar 2 van de 4 af helaas, ik had ze graag nog per 4 willen zien. Volgend jaar gewoon per karton :D

China by Night grote boeketten? Niet dat ik weet..

Moeilijke keus voor mij, of BA XXL of ES 2.0.
Ik kies toch voor het Buurtassortiment XXL van Rubro.

Eigenlijk zou er een apart topic voor cake-boxen moeten zijn qua beste product..
Deze boxen zijn natuurlijk niet te vergelijken met losse cakes..

Anyway... ik had een hoop cakes van Original en China red.. echter de cake die er voor mij uitsprong was de Unukalhai van Thor (Zena) Prachtig ding en komt er volgend jaar zeker weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan