Beste product van 2012 !!! [WINNAAR]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga voor de imperial blink! Wat een grote effecten en de blinkers deden zowat pijn aan mijn ogen! Andere noemwaardige meldingen zijn voor mij de gate of heaven 1 en de killer instinct.

Ik breng mijn stem uit op de Thunder Smoke van royal. Dit omdat ik het rook effect prachtig tot zijn recht vond komen en de knal was ook heerlijk.

Voor mij (en de buurt) was dit absoluut de Immortal Gold! was de afsluiter van de avond en vond het wisselende effect, tijdsduur en schoonheid van de boeketten schitterend! Eerder ook de 4 seasons geschoten welke ook erg mooi was door het super tempo.

Thunder Smoke/Black Smoke Shock - Royal - Cafferata.
Mega mooi single-shotje.
Mooie rook als staart en net ti-boeketje.

Heb heel lang lopen twijfelen.. ging eerst voor de Imperial Blink van Broekhoff maar uiteindelijk ga ik toch voor de In Shock van Schuurmans.. waarom? .. De imperial blink zou altijd geproduceerd moeten kunnen worden.. de In Shock was een uniek product wat we niet snel zullen terug zien.. de imperial blink hopelijk wel..

Mijn keuze voor dit jaar gaat dus naar de In Shock

Laatst bewerkt:
Moet toch op mn keuze terugkomen, fuego was goed maar ik ga nu voor de in shock cake, deze cake heeft mij echt verbaasd. Met recht een salute cake te noemen. Heerlijke diepe dreunen.

De Thunder smoke van Royal/cafferata.

Wat een super product. Schitterende rook staart en dan een goede salute. Een mooi en innovatief product, want ik vind het echt een goede bijdrage aan de Nederlandse markt voor vuurwerk.

IN SHOCK (Salute Cake 1) van Schuurmans. Ongekend harde dreunbak, dikke BAM!

Toch dan pas de Immortal Gold, want ondanks de schoonheid deed 'ie niet zo de bek openvallen als In Shock deed...

Dicht gevolgd door de Smoke Shocks van Royal/Cafferata op de derde plek; prachtspul en hét ideale (shock)knalspul voor overdag! Was een gat in de markt!

Ik ga dit keer voor het Buurtassortiment XXL van Rubro. Heb hem elk jaar maar hij lijkt alleen maar beter te worden !!

Jemig, nog niet echt duidelijke winnaar hè; lijkt te spannen om de In Shock, Thunder Smoke en Garden Of Eden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan