De Color Hypnose wordt genoemd, maar was eigenlijk helemaal geen landelijk product. Die werd enorm gehyped waardoor er nog enkele winkels deze in het assortiment kregen door een beetje bij Rubro te zeuren.
Dat sample verhaal wordt uit zijn verband getrokken. Het het gaat niet om die Coconut misser. Hoewel… misser… de consument vond het gewoon een prachtige box. Ik kan me de kreten nog herinneren dat Rubro voor het eerst met boxen kwam. Daar zat de Immortal bij en dat "was onmogelijk!", "dat krijg je nooit!". De ene riep het nog harder dan de ander. Jarenlang stonden we kwijlend onder die box met oudjaar. En zo zijn er veel voorbeelden. Rubro is nou net een importeur die altijd voorop liep, altijd het randje opzocht. Weten we de stiekem doorlont lontjes in de box nog? Op het forum wordt nu Riakeo heilig genoemd en "de enige die innoveert de laatste jaren". Grappig dat dit Lesli betreft die al sinds mensenheugenis min of meer verguisd werd met hun veel te hoge prijzen en steeds toegeven aan de overheid met die fijne directeur die zijn spullen toch wel in Duitsland kwijt kon. Maar goed, je merkt ik vind Rubro al jaren een van de beste importeurs met altijd weer toppers in hun assortiment. Vaak vooroplopend, niet zo braaf en juist geschikt voor de freaks. Ja ook af en toe een misser. That's life. Mensen vergeten veel te snel en gaan daarna vaak te snel in een verhaal mee. Beetje wrang. Just my 2 cents.
Overigens… de demo;
We hebben weer lekker gegeten en gedronken met erg leuke dames in de bediening. De jongeren onder ons zaten verdacht veel met hun handen onder tafel hahaha. Voor de demo eindelijk eens goed weer (na de laatste jaren steeds bakken regen). Prima geschoten, alles ging af, hoewel volgens mij Trueno de Oro half afging. Waren wel wat hele mooie artikelen bij… Killer Mutant, Autumn schieten me even snel te binnen. Of het "onmogelijk" is? Ik vond wel sommige vrij laag schieten en de burst vond ik allemaal wel meevallen. Ik heb het in het verleden bij diverse importeurs wel veel gekker meegemaakt met titanium flitsen in de burst waarvan spontaan een verbrand voorhoofd had.
Desnoods reken je er procenten af. Maak je eigen keuze en geloof wat je wil of niet. In de straat is de beleving sowieso weer anders…. winter, kouder, misschien wind en/of regen en in iedere geval een heleboel lawaai om je heen. De adrenaline, het feit dat je er onder staat en het besef dat het wellicht je laatste normale oudjaar zal zijn sinds je kinderjaren zal het gevoel sowieso bijzonder maken. Bij mij in ieder geval wel. Wij zijn als groep van plan om er toch speciaal slot aan te breien en zullen misschien zelfs een traantje laten. Sample of niet.