BlackIce45
VWC lid
Het is natuurlijk onvermijdelijk dat er onverhoopt missers in elk assortiment van elke importeur terechtkomen als je de fabrikage aan de andere kant van de wereld hebt zitten en door verschillende fabrieken laat produceren, dat kun je ze ook niet kwalijk nemen. En ik snap ook dat je als importeur niet een product annuleerd nadat deze geproduceerd is als de uitwerking tegenvalt. Wat mij stoort is dat je hier vervolgens weinig tot niks over hoort, er reclame gemaakt blijft worden met onrealistische productvideos, en mensen dus voor honderden euro's (onbedoeld) misleid worden. En je kan er volgens mij als consument ook weinig mee, geen idee of je uberhaupt garantie hebt op je compound of iets dergelijks hahahaNiemand zegt dat ze nooit iets goed doen klopt, maar daar komen vele reacties wel op neer. Dus het gaat om de sample van vorig jaar? Ga er even vanuit dat je de Bounty bedoeld? Dat was inderdaad een misser(alsnog een goede box). Maar kun je dan meer voorbeelden noemen van producten die totaal anders presteerden dan op de demo? Uiteraard zijn batches anders, voorbeelden genoeg, maar ik kan me buiten de Bounty zo geen artikelen herinneren die totaal anders was qua effecten. Kan ook aan de leeftijd liggen hoor![]()