[Besloten] Demo Rubro 09-11-25

Merkte ook niets geks aan de reacties om ons heen. Als er voorheen eens een compound was die duidelijk harder knalde hoorde je dat wel aan de reacties, was nu ook niet het geval. Blijft tog altijd een lastig dingetje, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik hoorde toch wel wat reacties her en der dat het nooit zo in de straat kon komen te staan en zo dacht ik er zelf op dat moment ook over. Ik zal zeker niet zeggen dat het allemaal dikke opgepompte samples waren maar de kwaliteit van een aantal producten lag toch echt wel hoger dan wat je van de productie exemplaren mag verwachten.

Ik sta er tog anders in dan de meesten hier. Ik heb gisteren geen overdreven harde burst gehoord wat doet vermoeden dat er overdreven dikke samples zijn geschoten. Sommige effecten vielen wel wat groter uit, maar om nou te zeggen dat we alleen maar opgepompte samples hebben gezien ben ik het niet mee eens. Het lijkt wel alsof we met dit soort dingen elkaar ook een beetje aan het na praten zijn.

Verder weer een top avond gehad, erg van genoten. Maar wat een dramatisch slechte blinker shells werden er geschoten zeg, dat zag er echt niet uit.
Ja klopt ook wat je zegt denk ik. Rubro krijgt te weinig credits terwijl bakken als Hardcore Helium, Sky Symphony, Transbomber etc het erg goed doen. Het is ook wel lekker makkelijk om alles met ''sample'' af te doen. Op deze manier hoef je ook geen Rubro te kopen, scheelt weer in je budget natuurlijk :angel:. Hopelijk zaten er gisteravond ook wat nieuwe potentiële toppers tussen.. al is het maar voor het laatste vuurwerkseizoen. Nieuwe demo avonden maar afwachten..

En de Finale:

Wauw wat een foto's!

Ja klopt ook wat je zegt denk ik. Rubro krijgt te weinig credits terwijl bakken als Hardcore Helium, Sky Symphony, Transbomber etc het erg goed doen. Het is ook wel lekker makkelijk om alles met ''sample'' af te doen. Op deze manier hoef je ook geen Rubro te kopen, scheelt weer in je budget natuurlijk :angel:. Hopelijk zaten er gisteravond ook wat nieuwe potentiële toppers tussen.. al is het maar voor het laatste vuurwerkseizoen. Nieuwe demo avonden maar afwachten..

Wauw wat een foto's!
Dat stigma is wel iets wat zij vorig jaar zelf gecreëerd hebben, niet anderen. Daarom is een reputatie ook zo belangrijk als ondernemer. 1 misser en het gevoel of geloof bij mensen wordt een stuk minder.

Persoonlijk vind ik dat echt te simpel gedacht en te kort door de bocht. Ik koop echt al Rubro sinds hun begin jaren, en echt altijd hebben ze ruim een artikel of 20/30 die in iedere freakcollectie past. Zo waren ze ook échte trendsetters met de doorlontbakken, en die behoren jaren later nog steeds tot de top in NL. Tuurlijk hebben ze ook missers gehad, flinke missers. Maar over de gehele lijn, al die jaren, horen ze simpel weg bij de top van Nl. De prijzen die ze gewonnen hebben bewijst dit ook.

Maar goed, en gelukkig, heeft ieder zn eigen afweging daarin en zijn er gelukkig meerdere importeurs waar iedereen uit kan kiezen.

Laatst bewerkt:
Eens hoor, maar als je budget hebt voor 10 bakken zijn er 3 top, 5 goed en vallen er 2 tegen aan de hand van de demo. Zeg je, dikke prima!

Heb je budget voor 1-2 compounds en verwacht je aan de hand van een demo van de leverancier een dikke bak en er komt een ander effect uit of de uitwerking is veel minder dik dan kun je balen als een stekker..

Neemt niet weg dat Rubro gewoon dik spul heeft maar het is zeker met nieuwe producten wel de vraag.. Welke??

Persoonlijk vind ik dat echt te simpel gedacht en te kort door de bocht. Ik koop echt als Rubro sinds hun begin jaren, en echt altijd hebben ze ruim een artikel of 20/30 die in iedere freakcollectie past. Zo waren ze ook échte trendsetters met de doorlontbakken, en die behoren jaren later nog steeds tot de top in NL. Tuurlijk hebben ze ook missers gehad, flinke missers. Maar over de gehele lijn, al die jaren, horen ze simpel weg bij de top van Nl. De prijzen die ze gewonnen hebben bewijst dit ook.

Maar goed, en gelukkig, heeft ieder zn eigen afweging daarin en zijn er gelukkig meerdere importeurs waar iedereen uit kan kiezen.

Niemand zegt ook dat ze nooit iets goed doen of wat dan ook, maar het gaat vooral om de sample van vorig jaar. Je ziet dat men daardoor terughoudend is met aankopen, en ook nu op de beelden van de demo zorgt het voor veel twijfel, hoe komt het straks in de straat. Als jij op de demo's producten schiet die nagenoeg zo in de straat komen bouw je een reputatie op. Loop je te kloten met samples, dan verliezen mensen het vertrouwen. Het is niet meer dan dat. Ze zullen ongetwijfeld goed presterende producten leveren dit jaar, maar het is geen zekerheid welke..

Niemand zegt dat ze nooit iets goed doen klopt, maar daar komen vele reacties wel op neer. Dus het gaat om de sample van vorig jaar? Ga er even vanuit dat je de Bounty bedoeld? Dat was inderdaad een misser(alsnog een goede box). Maar kun je dan meer voorbeelden noemen van producten die totaal anders presteerden dan op de demo? Uiteraard zijn batches anders, voorbeelden genoeg, maar ik kan me buiten de Bounty zo geen artikelen herinneren die totaal anders was qua effecten. Kan ook aan de leeftijd liggen hoor:rolleyes:

Ik sta er tog anders in dan de meesten hier. Ik heb gisteren geen overdreven harde burst gehoord wat doet vermoeden dat er overdreven dikke samples zijn geschoten. Sommige effecten vielen wel wat groter uit, maar om nou te zeggen dat we alleen maar opgepompte samples hebben gezien ben ik het niet mee eens. Het lijkt wel alsof we met dit soort dingen elkaar ook een beetje aan het na praten zijn.

Verder weer een top avond gehad, erg van genoten. Maar wat een dramatisch slechte blinker shells werden er geschoten zeg, dat zag er echt niet uit.
Die shells gingen echt nergens over inderdaad en al helemaal niet tijdens dat eerste beeld toen ze echt 1 voor 1 werden geschoten.

Niemand zegt dat ze nooit iets goed doen klopt, maar daar komen vele reacties wel op neer. Dus het gaat om de sample van vorig jaar? Ga er even vanuit dat je de Bounty bedoeld? Dat was inderdaad een misser(alsnog een goede box). Maar kun je dan meer voorbeelden noemen van producten die totaal anders presteerden dan op de demo? Uiteraard zijn batches anders, voorbeelden genoeg, maar ik kan me buiten de Bounty zo geen artikelen herinneren die totaal anders was qua effecten. Kan ook aan de leeftijd liggen hoor:rolleyes:
Ik ga me er niet mee bemoeien maar om het proces te versnellen zeg ik alvast de color hypnose.

Elke leverancier heeft toppers en floppers.

Back
Bovenaan