[Besloten] Demo Rubro 09-11-25

Kunnen we niet achterhalen/navragen wat er geschoten is?
Ik begrijp de argwaan wel hoor, ik stond vorig jaar ook vol verbazing naar de Coconut Bounty te kijken bij Ano en dit bleek uiteindelijk een sample.
Aan de andere kant dachten we dit bij de eerste demo’s van de Hardcore Helium ook en is dit uiteindelijk een top product geworden.
Merk dat we nu gewoon klakkeloos uitspraken van elkaar overnemen, er bestaat een kans dat het sampels of dat er een aantal sampels gebruikt zijn.
Er bestaat ook een kans dat er gewoon echt goede producten tussen zitten en die worden in mijn inziens zonder feitelijke onderbouwing teniet gedaan en dat lijkt mij zonde.

Denk je dat er per product gespecificeerd eerlijk antwoord gegeven wordt? Ook Dream zal hun opdrachtgever niet willen compromitteren. Realistisch is nu gewoonweg niet alles op productieschaal binnen (soms zelfs nog niet in productie) dus het kan en zal niet allemaal marktmateriaal zijn geweest, dat is geen geheim. Maar sommige kunnen best al uit gereedstaande, of zelfs binnengekomen, productie zijn geweest. En de Transbomber, en andere items die niet nieuw zijn, misschien nog rest van vorig jaar. Als freak blijf je gewoon met een raadseltje en risico zitten. Als je dat niet wilt of kunt, andere items of hobby kiezen om je geld in te steken. Of wachten tot de straatfilmpjes en jaar later uit restvoorraad op zeker kopen, zo geldt het devies...eh, góld... :(

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit, ben wel benieuwd van welke fabriek dit spul af komt en naar de werkelijke productie versies.
Als het uit dezelfde fabriek komt als vorig jaar en weer erg laat binnen is, sla ik het over. (de hypnose bleef veel kruit achter en was bij ons een debacle, maarja we kennen de verhalen ;) )

De freak weet toch wel wat realistisch is voor een product zonder kooi.Lijkt het te mooi om waar te zijn dan is het zo.Tis net de tellsell reclame😉

Ik denk dat Rubro fantastische producten maakt, ook in de straat. Een Hardcore Helium of Blitz Bomber hoort gewoon bij de top van Nederland wat mij betreft. Gisteren hebben we alleen naar 19 samples gekeken (of was Transbomber productie? Maar dan wel per 2), wat het heel moeilijk maakt de krenten uit de pap te halen. Wat gisteren geschoten is krijg je sowieso niet allemaal zo in de straat. Aan ons/jou de opdracht wel die ene krent eruit te vissen, zodat wij de volgende Blitzbomber of Hardcore Helium in de straat hebben. Ik wacht op winkeliersdemo's voor ik een keuze maakt.
Dat wachten heeft toch minder lang geduurd dan gedacht. Atlantis Lion, Killer Mutant en Walhalla kon ik voor een prijs krijgen dat ik ze niet kon laten liggen! Allemaal in de collectie

Ik sta er tog anders in dan de meesten hier. Ik heb gisteren geen overdreven harde burst gehoord wat doet vermoeden dat er overdreven dikke samples zijn geschoten. Sommige effecten vielen wel wat groter uit, maar om nou te zeggen dat we alleen maar opgepompte samples hebben gezien ben ik het niet mee eens. Het lijkt wel alsof we met dit soort dingen elkaar ook een beetje aan het na praten zijn.

Verder weer een top avond gehad, erg van genoten. Maar wat een dramatisch slechte blinker shells werden er geschoten zeg, dat zag er echt niet uit.

Ik sta er tog anders in dan de meesten hier. Ik heb gisteren geen overdreven harde burst gehoord wat doet vermoeden dat er overdreven dikke samples zijn geschoten. Sommige effecten vielen wel wat groter uit, maar om nou te zeggen dat we alleen maar opgepompte samples hebben gezien ben ik het niet mee eens. Het lijkt wel alsof we met dit soort dingen elkaar ook een beetje aan het na praten zijn.

Verder weer een top avond gehad, erg van genoten. Maar wat een dramatisch slechte blinker shells werden er geschoten zeg, dat zag er echt niet uit.

Deels deels. Ergens werd er aangegeven dat alle productie kooiloos zou gaan correct? Ik weet wel dat van vrijwel alle producten de burst echt heel hard was, de vraag is hoeveel hiervan over blijft bij massaproductie.

Ik vond de burst dus best pittig maar voor mij was het na een lange tijd weer eens vuurwerk. De weersomstandigheden waren perfect voor grote boeketten maar ik heb enkele dozen gezien die met de effecten de grond raakten.

Als liefhebber kunnen we alleen maar duimen.. als het 75% presteert van wat het gisteren deed ben ik best tevreden.

Ik vond de burst dus best pittig maar voor mij was het na een lange tijd weer eens vuurwerk. De weersomstandigheden waren perfect voor grote boeketten maar ik heb enkele dozen gezien die met de effecten de grond raakten.

Als liefhebber kunnen we alleen maar duimen.. als het 75% presteert van wat het gisteren deed ben ik best tevreden.
Alcohol (bier) zal toch juist moeten verdoven :p

Merkte ook niets geks aan de reacties om ons heen. Als er voorheen eens een compound was die duidelijk harder knalde hoorde je dat wel aan de reacties, was nu ook niet het geval. Blijft tog altijd een lastig dingetje, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Merkte ook niets geks aan de reacties om ons heen. Als er voorheen eens een compound was die duidelijk harder knalde hoorde je dat wel aan de reacties, was nu ook niet het geval. Blijft tog altijd een lastig dingetje, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ik hoop het, want de producten die erin zaten waren wel dik. Zeker Rave from Hell en Autumn Gold 300 vielen erg op :p Daarnaast complimenten voor de effecten die Rubro heeft gebruikt, deze kwamen goed naar voren in dit perfecte weer :D

Back
Bovenaan