Black Dragon
VWC lid
Niet de bedoeling, maar je bedoelde het goed!Hing geen lintje dus met de grote Nederlandse ballen gewoon even er heen gelopen… was niet de bedoeling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet de bedoeling, maar je bedoelde het goed!Hing geen lintje dus met de grote Nederlandse ballen gewoon even er heen gelopen… was niet de bedoeling![]()
kijk dat is een plus punt kerelZo zie ik er niet uit pik![]()
a storm is comingAl deze avond geen voer voor discussie word weer ik het ook niet meer...![]()
Haha weet jij zeker dat je Rubro wil zien? Ouwe klagerIemand met een livestream???![]()
Uiteraard! We hebben niet allemaal Riakeo geldHaha weet je zeker dat je Rubro wil zien?
waarom niet? kan ik alvast kijken hoe het f3 eruit ziet voor volgend jaarHaha weet je zeker dat je Rubro wil zien?
Mwha ik heb er ook wat redenen voor haha, komt niet helemaal uit de lucht vallen. Maar ik heb ook zat goede producten gezien hoor van ze. Alleen vertrouw de video's nu gewoon niet, en zoals ik ergens vandaag in de chat al zei, ik hoop dat ik ongelijk hebHaha weet jij zeker dat je Rubro wil zien? Ouwe klager![]()
Zo erg joh?Heb de livestream na een paar minuten weer uitgezet. Geloof nooit dat dit in de straat te zien is.
Heb hem aan laten staan maar meer vanwege commentaar van die omroeper. Gezellige ventHeb de livestream na een paar minuten weer uitgezet. Geloof nooit dat dit in de straat te zien is.