Bella Ciao [Compound]

Wow wat een ontzettend gave box, was even wachten op de film maar was het wachten waard. Deze komt sowieso in de straat dit jaar

Hooi mooi en sierlijk! De color change is inderdaad mooi uitgevoerd, net als het begin met de glittering willows en laatste waaier mag er ook wezen, stukje met goud en blauw :D.

Kijk dat heb ik qua finale wel heel erg mooi voorspeld bij de St8ment-prijsvraag..2@once . Echt een geweldige bak dit

2 boxen met een tijdsduur van 1 minuut 30 @ once? Ik zou dan voor de veiligheid een stapje achteruit doen....hahahaha. Dat word een dikke vuurbal.

De spinning tail to Dragon eggs is ook briljant.

Kijk dat heb ik qua finale wel heel erg mooi voorspeld bij de St8ment-prijsvraag..2@once . Echt een geweldige bak dit

2 boxen met een tijdsduur van 1 minuut 30 @ once? Ik zou dan voor de veiligheid een stapje achteruit doen....hahahaha. Dat word een dikke vuurbal.

De spinning tail to Dragon eggs is ook briljant.

Een Compound @once is cake voor cake maar in mijn finale wel 2 tegelijk...
Dus met die vuurbal zal het wel meevallen :D

Desalniettemin een geweldige blok afgaande op de film

Flink tempo, mixed effecten, kleurrijk en verschillende shapes.
Hij heeft alles wat ik in een compound zoek, deze gaat dikgedrukt op het wensenlijstje!

Wat een ontzettende gave bak zeg. Geweldige variatie in effecten, super uitgevoerd en een heerlijk tempo om er lekker in te beuken. Zeer benieuwd naar de prijs voor deze box, hij gaat naar het wensenlijstje!

Variatie, tempo, vormen en kleurtjes. Damn die color change springt er echt als uniek element uit. Geweldig ding.

Wat een gruwelijke bak zeg, voor mij tot nu toe 1 van de mooiste nieuwkomers van dit seizoen. Kleuren zijn echt fijn, tempo is geweldig, mixed effecten en de spinning tails maakt hem helemaal af. Dikke complimenten :handsup:

Adviesprijs 2020: € 179,00
Folderprijs 2020: € 159,00
Onlineprijs 2020: € 109,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Ik vond die lijn namelijk helemaal niet zo goed vorig jaar.

Op veel beeldmateriaal wat mij onder ogen is gekomen, ben ik toch zeer goed te spreken. Misschien toch maar iets gaan proberen dit jaar :)
Of mee doen aan prijsvragen en hopen dat ik iets van Statement ga winnen :blink:

Back
Bovenaan