Flashingcobra
VWC lid
En dit betekent een einde aan 75 grams pijlen in Belgie?
Daar heb je helemaal gelijk in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dit betekent een einde aan 75 grams pijlen in Belgie?
De eerste 500 grams cake,s zijn vanaf 18 januari al te koop bij Harry Loots in Baarle.
Lees hiervoor onderstaand topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=1166&page=63
Eerste 500 grams cakes in Belgie te koop!!!!!
Posted: januari 9, 2011 by vuurwerknieuws in Uncategorized
outblast 500gr 61sh
Nieuw in het assortiment van Lootsvuurwerk 2011!
Eerste CE gekeurde 500gr batterijen in België!
Productie en kwaliteitscontrole door Tristar (BE)!
De pot schiet telkens in salvos van 7 schoten tegelijk welk zorgt voor een prachtige vuurwerksensatie in de lucht, in de finale gaan er maar liefst 12 schoten tegelijk, een moment om kippenvel van te krijgen. DIKKE AANRADER
Zeer grote uitwerkingen en heldere kleuren!
3 verschillende verkrijgbaar
Prijs: €42.50
vroegkoopkorting: 2 voor €75
vroegkoopkorting: 3 voor €99
Verkrijgbaar vanaf 18 januari 2011!
http://vuurwerknieuws.wordpress.com/2011/01/09/eerste-500-grams-cakes-in-belgie-te-koop/
+ YouTube Video | |
Hoop dat t voor de rest goed met je gaat, maar noem eens een cake, dan weet ik welke ik moet halen dit jaar.het mooie aan (de meeste) BE cakes is dat het zware knallen zijn met hoge en bloedgeile effecten.
Hopen dat ze 19 shots potten introduceren met 20 of misschien wel 25 gram per tube.
Hoop dat t voor de rest goed met je gaat, maar noem eens een cake, dan weet ik welke ik moet halen dit jaar.
We hebben het nu over 500 grammers hea, ik weet niet of jij je kleuterschool afgemaakt hebt maar met 20 of 25 gram per tube kom je met 19shots niet aan de 500 gram.
Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik hoop inderdaad ook dat ze een aantal 500 grammers maken met zo weinig mogelijk shots.
Ik drukte op het verkeerde knopje dus de thanks hoort daar eigenlijk niet.
Maar tot begin dit jaar mocht een pot maximaal 250 gram bevatten, dus was het ook niet mogelijk om een 19 schots pot te maken met maximaal gevulde tubes. (En dat is waar Denjo op doelt)
Hoop dat t voor de rest goed met je gaat, maar noem eens een cake, dan weet ik welke ik moet halen dit jaar.
Voor de rest denk ik dat het '500gr in Belgie' geen meerwaarde zal hebben. De prijzen zullen niet veel lager zijn als in Nederland en ook de belgen zullen moeten shoppen in dezelfde Chinese fabrieken als de Nederlandse importeurs.
ow oke sorry ik dacht dat hij bedoelde dat hij een 19 shots 500 grammer wilde zien![]()
ow oke sorry ik dacht dat hij bedoelde dat hij een 19 shots 500 grammer wilde zien![]()