Dylan Kraaijenzanm
VWC lid
Beter als triple x?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geniaal bedachtZijn verschillende bakken, zie het als twee goeie broers van elkaar met een ander karakter.
Vond ik wel. Maar ook niet helemaal te vergelijken. De triple-X die ik op video heb gezien vond ik waanzinnig. Bij zelf afsteken met 4+ BFT vond ik 'm niet bijzonder. De beast of Burden was echt een beuker. Was er blij mee.Beter als triple x?
WIndkracht 4 doet geen enkel consumenten vuurwerk goed ...Vond ik wel. Maar ook niet helemaal te vergelijken. De triple-X die ik op video heb gezien vond ik waanzinnig. Bij zelf afsteken met 4+ BFT vond ik 'm niet bijzonder. De beast of Burden was echt een beuker. Was er blij mee.
Pm gestuurd239 euro
Heb ze beide gehad en vond de beast veel dikker. Triple x was echt een box die voor mij de hype niet waard was.Ik heb twee dagen nog om te kiezen tussen de beast of burden en de triple x welke zouden jullie echt toevoegen aan de collectie.
Ik ben het eens met Dingodile. De Beast of Burden is echt wel klasse apart wat mij betreft!Ik heb twee dagen nog om te kiezen tussen de beast of burden en de triple x welke zouden jullie echt toevoegen aan de collectie.
heeft met diverse factoren te maken ,1 de batch 2 het weer ! toen ik met corona de triple x schoot was die echt subliem! toen bijna geheel windstil btw .Heb ze beide gehad en vond de beast veel dikker. Triple x was echt een box die voor mij de hype niet waard was.
Waar als ik vragen mag? Mag ook in pbZojuist deze kunnen bestellen voor 240. Blij dat deze toch nog in de straat staat!
Denk dat deze in kooi zit en dus volgend jaar kans dat je hem niet in NL kan aanschaffen.Dit jaar nog getwijfeld, op de lijst gezet voor volgend jaar. Hopelijk nog wat mooie straatfilmpjes en ervaringen komende jaarwisseling om de knoop door te hakken![]()