Beast Of Burden Total [Compound]

Vond ik wel. Maar ook niet helemaal te vergelijken. De triple-X die ik op video heb gezien vond ik waanzinnig. Bij zelf afsteken met 4+ BFT vond ik 'm niet bijzonder. De beast of Burden was echt een beuker. Was er blij mee.
WIndkracht 4 doet geen enkel consumenten vuurwerk goed ...

220/225eu tijdens freak of speciale kortingsacties. Uitzonderlijk heb ik hem ook schaars voor 200 gezien.

Ik heb twee dagen nog om te kiezen tussen de beast of burden en de triple x welke zouden jullie echt toevoegen aan de collectie.

Deze ook besteld ben heeeel benieuwd. Keuze voor deze is toch gevallen voor de mooie variatie in deze box.

Heb ze beide gehad en vond de beast veel dikker. Triple x was echt een box die voor mij de hype niet waard was.
heeft met diverse factoren te maken ,1 de batch 2 het weer ! toen ik met corona de triple x schoot was die echt subliem! toen bijna geheel windstil btw .
BeaSt of burden afgelopen jaar ook getest was erg goede box ! vond ik hem beter dan de triple x ? allebei erg dik maar heel anders . Nadeel van de triple x is dat compound 1 niet erg spanned is

Dit jaar nog getwijfeld, op de lijst gezet voor volgend jaar. Hopelijk nog wat mooie straatfilmpjes en ervaringen komende jaarwisseling om de knoop door te hakken :)

Dit jaar nog getwijfeld, op de lijst gezet voor volgend jaar. Hopelijk nog wat mooie straatfilmpjes en ervaringen komende jaarwisseling om de knoop door te hakken :)
Denk dat deze in kooi zit en dus volgend jaar kans dat je hem niet in NL kan aanschaffen.

Back
Bovenaan