Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mocht die regel doorgaan hoop ik op een transitie periode om de bunkers leeg te maken met gekooide productenDenk dat deze in kooi zit en dus volgend jaar kans dat je hem niet in NL kan aanschaffen.
Deze komt in kooi!Denk dat deze in kooi zit en dus volgend jaar kans dat je hem niet in NL kan aanschaffen.
Zou ook wel willen weten waarZojuist deze kunnen bestellen voor 240. Blij dat deze toch nog in de straat staat!
Triple x is echt achteruit gegaan. Echt je zag het vorig jaar op een demo endit jaar weer. Rood cellofaan was goed zwart wit papier een degradatie...w triple layer ook volgens mij.Heb ze beide gehad en vond de beast veel dikker. Triple x was echt een box die voor mij de hype niet waard was.
Yes, eeuwig zonde. Ik vond de beast of Burden echt een kwaliteitsbak. Mooie verschillende effecten. Bleef ook lang doorgaan. Weinig vertragingen. Ik was een van de gelukkigen waarbij deel a naar deel b gewoon goed ging. Had m vorig jaar zelf voor 230. Maar 240 is nog steeds een no Brainer wat mij betreft.Triple x is echt achteruit gegaan. Echt je zag het vorig jaar op een demo endit jaar weer. Rood cellofaan was goed zwart wit papier een degradatie...w triple layer ook volgens mij.
28 december gaat deze de lucht is geen 00:00 materiaal meer dit man jammer.
Hoe was je pangu box van 2 meijer vorig jaar maat kan ff niet meer op de naam komem… of die hardcore geplof van evo…
Hier zie je duidelijk dat deze in kooi bedoeld was. Anders heb je geen dubbele doos op deze manier..
Wat zeg jij nou weer dan, heb je gezien hoe die andere kooiloze producten verpakt worden precies hetzelfde.Hier zie je duidelijk dat deze in kooi bedoeld was. Anders heb je geen dubbele doos op deze manier..
Nee hoor, dan heb je direct de cakes en niet een tweede doos met wat tussenruimteWat zeg jij nou weer dan, heb je gezien hoe die andere kooiloze producten verpakt worden precies hetzelfde.