Beast Of Burden Total [Compound]

Heb hem vorig jaar gehad en er kwam echt een heerlijke partij geweld uit, top bak, al kun je hem nog voor een mooie prijs krijgen niet twijfelen!

Heb ze beide gehad en vond de beast veel dikker. Triple x was echt een box die voor mij de hype niet waard was.
Triple x is echt achteruit gegaan. Echt je zag het vorig jaar op een demo endit jaar weer. Rood cellofaan was goed zwart wit papier een degradatie...w triple layer ook volgens mij.

Triple x is echt achteruit gegaan. Echt je zag het vorig jaar op een demo endit jaar weer. Rood cellofaan was goed zwart wit papier een degradatie...w triple layer ook volgens mij.
Yes, eeuwig zonde. Ik vond de beast of Burden echt een kwaliteitsbak. Mooie verschillende effecten. Bleef ook lang doorgaan. Weinig vertragingen. Ik was een van de gelukkigen waarbij deel a naar deel b gewoon goed ging. Had m vorig jaar zelf voor 230. Maar 240 is nog steeds een no Brainer wat mij betreft.

Ach misschien zegt het helemaal niks, heb alleen wel het vermoeden dat rubro hier of heel snel op ingespeeld heeft of al meer wist aangezien nu al meerdere "dikkere" producten zonder kooi binnen komen. We gaan er gewoon van genieten over 13 dagen!

Edit* Of ik heb het altijd verkeerd gedacht, maar geisha/vuurwerkmania is toch onderdeel van rubro ?

Laatst bewerkt:
Zou balen zijn dit ...
Hopen op een exemplaar van vorig jaar, of waren ze helemaal uitverkocht?

Pfff lekker is dat. Baseer je de koop van zo'n dure box op basis van goede ervaringen en het feit dat hij in kooi zit (iets wat volgens sommigen hier niet zomaar gewijzigd kan/mag worden), is hij nu ineens kooiloos...

Back
Bovenaan