Beast Of Burden Total [Compound]

Dit is in praktijk inderdaad de (doos - kooi - doos - cakes) combinatie

Product in kooi heeft dus altijd 2 dozen terwijl een kooiloos enkel product gewoon een (show)doos heeft.

uitzondering op de regel natuurlijk 2/1, 4/1 etc.

Laatst bewerkt:
Op de foto te zien is het doos - twee dozen - doos- cakes

Terwijl voorheen er 1 grote kooi om de twee dozen zaten lijkt me sterk dat ze voorheen op deze compound twee losse kooien hadden geplaatst
De kooi is nooit zichtbaar, zit altijd een doos omheen. Het vreemde aan deze is dus dat er wel een doos in een doos zit. Is er ook gekeken wat er in de tweede doos zit?

Hoe was je pangu box van 2 meijer vorig jaar maat kan ff niet meer op de naam komem… of die hardcore geplof van evo…
De Pretty Hardcore en/of de Harpoon? Ik ben ook voorstander van de gekooide producten en ik snap dat je je best genaaid voelt. Mijn punt is alleen dat die opmerking meer gestaafd is na de 31e.

Daarnaast was dit "geintje" met deze meme een beetje gericht op je reactie bij de Color Hypnose, want die was een beetje suggestief en nergens op gebaseerd:).

Ach misschien zegt het helemaal niks, heb alleen wel het vermoeden dat rubro hier of heel snel op ingespeeld heeft of al meer wist aangezien nu al meerdere "dikkere" producten zonder kooi binnen komen. We gaan er gewoon van genieten over 13 dagen!

Edit* Of ik heb het altijd verkeerd gedacht, maar geisha/vuurwerkmania is toch onderdeel van rubro ?
Ja die zijn onderdeel van Rubro.

Misschien wordt er al puur rekenschap gehouden met kooiloos vanaf 2025. En heeft het voor nu nog geen invloed op het product.

Maak mij vooral zorgen om de spinners :(
Same. Als dit ook een andere afgezwakte versie blijkt te zijn, ga ik mn geld terugvragen bij Rubro. Zonder waarschuwing of wijziging van productgegevens de inhoud sterk veranderen is wmb gewoon oplichting.

Een mogelijk klein lichtpuntje: de doos van batch 24 heeft iig wel dezelfde fabriekscode, F49

Same. Als dit ook een andere afgezwakte versie blijkt te zijn, ga ik mn geld terugvragen bij Rubro. Zonder waarschuwing of wijziging van productgegevens de inhoud sterk veranderen is wmb gewoon oplichting.

Een mogelijk klein lichtpuntje: de doos van batch 24 heeft iig wel dezelfde fabriekscode, F49
Tjaa had ik bij de Special #4 van katan ook. Weet nog steeds niet bij wie ik mijn geld terug moet halen🤣 verkoper wilde er niets van weten.

We gaan het meemaken, mss dat er nog een winkelier is die even doosje openmaakt.

Ik blijf bewust altijd weg bij nieuwe boxen om ze eerst een jaar de kans te geven. Als dat jaar de kans geven ook al risico gaat vormen dan is het eind wel zoek. Gaat toch ook om flinke smak geld die je erin steekt. Toch wel lichte paniek hier…

We gaan het meemaken, mss dat er nog een winkelier is die even doosje openmaakt.

Ik blijf bewust altijd weg bij nieuwe boxen om ze eerst een jaar de kans te geven. Als dat jaar de kans geven ook al risico gaat vormen dan is het eind wel zoek. Gaat toch ook om flinke smak geld die je erin steekt. Toch wel lichte paniek hier…
Rustig blijven, ik baal ook maar we kunnen er niks meer aan doen. Ik ga hem niet annuleren. Wel is het idd mooi klote dat je echt nergens meer vanop uit kunt gaan. Niks geeft meer zekerheid: de importeur niet, het bevatten van een kooi niet, elk jaar weer een andere batch en dus nu ook nog verschillende fabrieken. Het lijkt verdorie wel een loterij

Artikelnummer is hetzelfde. Enige wat me opvalt is dat beast toch 1/2 was en nu 2/3 op de foto’s staat?

Hmm, kan het dan zo zijn dat er dus nu 3 dozen zijn in plaats van 2? En dat er misschien een kooi zit om één van de andere twee dozen? Want ik snap hier nu ook niet zo heel veel van. Want als er op de doos 2/3 staat, dan neem ik aan dat het de tweede doos van in totaal drie dozen betreft. Maar dan heb je drie compounds in plaats van twee. Wie kan hier opheldering over geven, hoe zit het nu precies? Wie heeft een foto van een complete Beast of Burden van 2024?

Vorig jaar deze box gehad en beviel me erg goed. We merken wel of deze in kooi komt en uit hoeveel delen deze bestaat. Heb het allemaal losgelaten nu ik er steeds achter kom dat al mijn producten opeens kooiloos blijken te zijn. Kijk er in iedergeval naar uit om deze af te steken met O&N.

Back
Bovenaan