B2B Pink or Blue

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1160
Artikelnaam: B2B PINK OR BLUE
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 2x 3 shots
Tube diameter: 30 mm
Effectomschrijving: Set van twee potten met ieder drie shots welke tegelijk afgeschoten worden. De ene in enkel roze, de ander alleen blauw. Ideaal voor bijvoorbeeld een gender reveal!
Stijghoogte: 40-50 meter
Kartoneenheid: 20/1
Adviesprijs:
Adviesprijs : € 19,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1160_Pink_or_Blue.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil er graag ook 1 die roze en blauw in een X-shape schiet, voor de twijfelgevallen... Of doe maar gelijk een hele regenboog, ben je in 1 keer klaar.

En dan ook graag een zwarte, witte en gele variant, voordat er mensen zich achtergesteld voelen...:rolleyes:

Leuk product! Als deze in de buurt verkocht wordt, ga ik ze zeker aanschaffen. Wie weet in de toekomst nog een keer nodig ;)

Erg leuk ook weer, mooi voor stellen die het zo kenbaar willen maken en voor ons leuk stook spul.

Interessant! Voor een reveal of niet. Altijd leuk. Ik zie 30mm staan. Daar kan nog een flink boeket vanaf komen als er 3 tegelijk schieten!

Heel vet product dit zo op voorhand. Er is zeker vraag naar, leuk ingespeeld en vooral erg tof dat ze de kleur klein in de tekst hebben verwerkt om zo min mogelijk te verklappen. Tof!

Ik vind dit mooie dingen om iets creatiefs mee te doen! Mooie heldere kleuren, benieuwd naar de adviesprijs!

Back
Bovenaan