rikkoenjeffrey
VWC lid
In Nederland zijn er weinig of geen knalcakes die harder klappen dan dit. Jaoh maar de Cairo klapt toch veul harder, is geen knal cake!Hoe is de knal kan je die vergelijken met een knalcake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In Nederland zijn er weinig of geen knalcakes die harder klappen dan dit. Jaoh maar de Cairo klapt toch veul harder, is geen knal cake!Hoe is de knal kan je die vergelijken met een knalcake?
wat zeg je? ik versta je niet.. filmpje stond nog aan!Dat was zeker een bak chaos. We hadden eerder op de avond ook 30 x Caïro gedaan, maar denk persoonlijk dat ik dit eerder een keer weer zou doen, dit is qua prijs wat beter te doen en het duurt wat langer dan de Caïro, meer waard voor je geld dus. Heerlijk project dit.
Oke dank voor mijn volgende project! Dat gaat echt lekker!Afgelopen jaarwisseling deze geschoten als afsluiter van de avond in een project, per 17 stuks, hehe. Pakte toch wel heel erg lekker uit. Was ook een wat oudere versie die al even gedroogd was
Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling:
Zelf nu ook al meermaals gehad en dit jaar in tweevoud. Nee klapt niet zoals de Cairo Crackling maar deze heeft zijn eigen charme met hoger tempo. Publiek vond hem ook heel leuk.
Verbazend ook hoe 'dense' deze cake is, Tubes zijn echt to bovenaan gevuld zowat!
Leuk gefilmd Marcel! Mag ik vragen wat je hebt gebruikt om te filmen? Mijn pro-amateuristische ervaring zegt een telefoon, geen iPhone maar wel een relatief nieuwe Galaxy of Pixel wellicht?Roep al jaren dat ik deze een keer wil hebben in de collectie. Nou afgelopen jaar was het dan zo ver. Vond het een erg leuke cake!
Leuk gefilmd Marcel! Mag ik vragen wat je hebt gebruikt om te filmen? Mijn pro-amateuristische ervaring zegt een telefoon, geen iPhone maar wel een relatief nieuwe Galaxy of Pixel wellicht?