Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals voorgaande jaren deze bak in meervoud de lucht in gejaagd dit maal in 10 voud samen met 6 Return of the Phoenix.
Blijft genieten!Bekijk bijlage 70683
Ik citeerde enkelOp het filmpje van Paulus vind ik hem wat tegenvallen, maar had direct het idee dat dat door de wind kwam. Dat wordt bevestigt door het filmpje van Ischa, daar vind ik hem top. Bedankt voor de films heren, deze kan ik gaan bestellen dus.
Zoals voorgaande jaren deze bak in meervoud de lucht in gejaagd dit maal in 10 voud samen met 6 Return of the Phoenix.
Blijft genieten!Bekijk bijlage 70683
Dank je!Fijne film, maar wat een waanzinnige foto, zeg.
Ik heb er 4 aan elkaar gezet, en tegelijk laten vlammen.
Los van het geweld viel me op dat ze echt strak getimed zijn, en de finale op de miliseconde tegelijk de lucht in vloog.
Dat mogen ze dan ook met de Ultimate Chry gaan doen.Ideetje voor Broekhoff!
Deze cake leent zich qua prestaties, snelheid,en prijs erg goed om hem in 5-voud als compound aan te bieden. Wat versnelling in de finalecake en hoppa 125 euro voor 225 schoten.
Lijkt mij een hardloper en zou hem zo kopen![]()
En we noemen hem snowblind.Dat mogen ze dan ook met de Ultimate Chry gaan doen.
Prima cake zo om even lekker wat te krakelen tussendoor ja, geen harde burst op de films afgaande, maar meer dan prima voor 't geld.