Avalanche Thunder

Zoals voorgaande jaren deze bak in meervoud de lucht in gejaagd dit maal in 10 voud samen met 6 Return of the Phoenix.
Blijft genieten!IMG-20230101-WA0034.jpg

Op het filmpje van Paulus vind ik hem wat tegenvallen, maar had direct het idee dat dat door de wind kwam. Dat wordt bevestigt door het filmpje van Ischa, daar vind ik hem top. Bedankt voor de films heren, deze kan ik gaan bestellen dus.

Op het filmpje van Paulus vind ik hem wat tegenvallen, maar had direct het idee dat dat door de wind kwam. Dat wordt bevestigt door het filmpje van Ischa, daar vind ik hem top. Bedankt voor de films heren, deze kan ik gaan bestellen dus.
Ik citeerde enkel :) dus niet mijn film ;)

Deed het hier ook uitstekend! Uiteindelijk 7 keer in de show beland. Wel de batch met rode papier op bovenkant. Wij hadden er ook 1 met zwart papier.
Op filmpje van l33t komt ie op mij ook wat minder over.

Ik had hem samen met een raw whistler van Zena rond een uurtje of 21:00 gedaan. Iedereen was verrast. Gave cake, had ook niet zo verwacht van een 3-400 grams cake. Misschien komend jaar een karton aanschaffen.

Fijne film, maar wat een waanzinnige foto, zeg.
Dank je!
Vind hem ook erg fraai geeft goed de sfeer weer van onze beleving op 31 December.

Hier nog een film van een omstander die ik toegestuurd kreeg.(Dank daarvoor!)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er 4 aan elkaar gezet, en tegelijk laten vlammen.
Los van het geweld viel me op dat ze echt strak getimed zijn, en de finale op de miliseconde tegelijk de lucht in vloog.

Ik heb er 4 aan elkaar gezet, en tegelijk laten vlammen.
Los van het geweld viel me op dat ze echt strak getimed zijn, en de finale op de miliseconde tegelijk de lucht in vloog.

Helaas maar één van de bestelde drie geleverd gekregen. Maar zelfs één stuk gaf al een lekkere bak crackling. Volgende keer poging 2 wagen dan maar…

Ideetje voor Broekhoff!
Deze cake leent zich qua prestaties, snelheid,en prijs erg goed om hem in 5-voud als compound aan te bieden. Wat versnelling in de finalecake en hoppa 125 euro voor 225 schoten.
Lijkt mij een hardloper en zou hem zo kopen:p

Prima cake zo om even lekker wat te krakelen tussendoor ja, geen harde burst op de films afgaande, maar meer dan prima voor 't geld.

Wel volgens mij een duidelijk verschil in de oudere batch en de nieuwe als ik het zo lees. De burst lijkt bij de nieuwe minder te zijn en de crackling ook maar dat laatste kan ook komen door de wind natuurlijk ( had de Cairo Crackling zelfs last van bij mij ). Voor mij nog niet overtuigend genoeg om 'm als crackling cake te gebruiken in een eventuele chaos projectje.

Ideetje voor Broekhoff!
Deze cake leent zich qua prestaties, snelheid,en prijs erg goed om hem in 5-voud als compound aan te bieden. Wat versnelling in de finalecake en hoppa 125 euro voor 225 schoten.
Lijkt mij een hardloper en zou hem zo kopen:p
Dat mogen ze dan ook met de Ultimate Chry gaan doen.

Prima cake zo om even lekker wat te krakelen tussendoor ja, geen harde burst op de films afgaande, maar meer dan prima voor 't geld.

Geruststellend antwoord is dat de burst dikke prima is zowel alleenstaand als in meervoud.
Ik zie wat gemengde reacties over het productiejaar.
Hier heeft deze cake 4 jaar op rij prima gepresteerd.

Back
Bovenaan