Avalanche Thunder

Jaar of 3 geleden gehad en was er niet onder de indruk van om 1800.
Als je die naast een caïro zet is het zonde van je geld.
Vind ik.

Met pijn in het hart moet ik zeggen dat de glorie er vanaf is. Sterker nog; de mines (allemaal!) spatte op 30cm hoogte uit elkaar. De verlaagde versie had ik voor t eerst, en ben er niet over te spreken... Helaas.

Dat was wel een serieuze bak herrie :)

Blijven ook leuk die Avalanche Thunders, lekkere dubbele chaos met die crackling mines eronder.

Dat was zeker een bak chaos. We hadden eerder op de avond ook 30 x Caïro gedaan, maar denk persoonlijk dat ik dit eerder een keer weer zou doen, dit is qua prijs wat beter te doen en het duurt wat langer dan de Caïro, meer waard voor je geld dus. Heerlijk project dit.

Dat was zeker een bak chaos. We hadden eerder op de avond ook 30 x Caïro gedaan, maar denk persoonlijk dat ik dit eerder een keer weer zou doen, dit is qua prijs wat beter te doen en het duurt wat langer dan de Caïro, meer waard voor je geld dus. Heerlijk project dit.
wat zeg je? ik versta je niet.. filmpje stond nog aan!

Wat een k*therrie.. hahah

Afgelopen jaarwisseling deze geschoten als afsluiter van de avond in een project, per 17 stuks, hehe. Pakte toch wel heel erg lekker uit. Was ook een wat oudere versie die al even gedroogd was :D

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling:

Oke dank voor mijn volgende project! Dat gaat echt lekker!

Zelf nu ook al meermaals gehad en dit jaar in tweevoud. Nee klapt niet zoals de Cairo Crackling maar deze heeft zijn eigen charme met hoger tempo. Publiek vond hem ook heel leuk.

Verbazend ook hoe 'dense' deze cake is, Tubes zijn echt to bovenaan gevuld zowat!

Mooi ook hoe de bombettes spinnen voor ze tot ontploffing over gaan. Heel gaaf gefilmd, dank.

Roep al jaren dat ik deze een keer wil hebben in de collectie. Nou afgelopen jaar was het dan zo ver. Vond het een erg leuke cake!

Leuk gefilmd Marcel! Mag ik vragen wat je hebt gebruikt om te filmen? Mijn pro-amateuristische ervaring zegt een telefoon, geen iPhone maar wel een relatief nieuwe Galaxy of Pixel wellicht?

Echt een heel leuk blokje gewoon, dit jaar ook weer gehad maar dan zie je toch dat je óók uit 20mm echt een leuk effect kan halen. Burst is niet mega, maar de crackling regen en dat tempo zijn gewoon heerlijk!

Back
Bovenaan