Avalancha [Compound]

Voor 5 tientjes zeker het overwegen waard.

Het is op momenten wel dermate karig dat je 2 tegelijk nodig hebt. En dat maakt het dan weer snel een prijzige keuze.

Heel vet effect dit. Zie hem nog nergens te koop staan maar voor 50 euro pak ik hem zeker mee.

Deze ziet er echt heel leuk uit en de prijzen zijn ook interessant. Deze gaat dikgedrukt op de lijst.

Ik vind het een beetje een karige bak, maar wel met mooi gecombineerde effecten. Eigenlijk moet je er twee naast elkaar zetten. Die naam... Tsja. Dat is het nét niet ofzo..

Deze ook besteld, ziet er mooi uit op film en verschilt niet veel van de Evolution Snowstorm welke het dubbele kost met evenveel shots

Deze ook besteld, ziet er mooi uit op film en verschilt niet veel van de Evolution Snowstorm welke het dubbele kost met evenveel shots

Snowstorm heeft 60 schots & 1500 gram toverpoeder t.o.v. de 50 schots & 775 gram in deze Avalancha.
Je zou toch verwachten dat dat verschil in de straat straks wel zichtbaar moet gaan worden en dan rechtvaardigd het wel het prijsverschil. Maar op de krekelfilms zijn het voor nu beide mooie bakken inderdaad.

Deze viel me een klein beetje tegen. Vond de boeketten wat mager gevuld. 2e cake is wel lekker als het tempo er in komt ...

Ik had de kleuren zelfs iets anders verwacht. Meer oranje en rood, nu was het meer geel en oranje voor mijn gevoel. Verder gewoon leuk.

Lijkt mij gewoon hartstikke in orde! Voor die prijs vind ik het wel een leuk blokje. Het tempo van de 2e cake doet hem wel beter.

Back
Bovenaan