Avalancha [Compound]

Ik vind hem ook echt wel heel erg goed geslaagd. Precies zo als ik het mij had voorgesteld aan de hand van de officiële productvideo en ook op basis waarvan ik hem heb besteld. Mooi blokje.

Ziet er gewoon top uit. Uitwerking is goed en de prijs is wat mij betreft ook netjes.

Deze op de gok voor 55€ besteld en zo te zien geen miskoop.
Wilde dit jaar een andere kleine box ter vervanging van de kingdom van CR.

Ik vind het een geslaagd product en ben er dus ook blij mee.
Leuke oranje kleuren met langzame crackling.

Kijk, dit zijn de betere berichten, films van de demo waar je een prima uitwerking ziet. Mooie bak, misschien nog mee te nemen tijdens de verkoopdagen.

Heeft gbv toch nog een soort ouwe Snowstorm, hadden ze dit daar maar gebruikt en dan met wat meer power.
Deze heeft dan weer leuke kleurtjes, geen heel grote impact maar wel even leuk rustig momentje genieten. Een van de betere nog bij deze importeur.

O nee? Kan je heeeel veel voorbeelden geven, maar dat heeft toch geen zin. Je hebt gezien je gezucht blijkbaar echt geen idee.

Waren de grootverpakkingen azijn in de aanbieding of zo? Maak je niet zo druk om niets. Denk je echt dat de IL&T hier op het forum zit te zoeken naar een reactie dat een artikel in een kooi zit zodat ze weten wat ze als volgende moeten gaan testen? Als dat zo was had ik die reactie bij alle flut producten geplaatst :)

Mooie cake als je van goud houd.
Wat dat betreft zijn de effecten goed uitgevoerd.
Ik vind de crackling niet eens heel storend want soms heb je van die bakken die een shit load aan crackling hebben waardoor de effecten compleet lijken te verdwijnen. Een bij effect moet natuurlijk wel een bij effect blijven en dat hebben ze hier heel goed begrepen :cool::thumbup:

Back
Bovenaan